חוזר לשכונה: אלמוג בוזגלו חתם בבני יהודה

אסי בוזגלו, אלמוג בוזגלו, אורן יחזקאל |

אחרי שעסקת שלומי אזולאי נפלה, הקשר, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1, חזר לקדנציה שנייה במדים הכתומים וחתם על חוזה לעונה וחצי בעסקה זריזה ומהירה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה הייתה קרובה לצרף את שלומי אזולאי, שלבסוף ביצע פניית פרסה וחתם בהפועל תל אביב, אך הכתומים ממשיכים לפעול. הערב (רביעי) חתם בקבוצה אלמוג בוזגלו, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בספורט1 כבר לפני כחודש.

הקשר, אשר קיבל שחרור מהפועל חיפה, הצטרף לקבוצה משכונת התקווה בחוזה לעונה וחצי. זו תהיה הקדנציה השנייה שלו בבני יהודה, בה שיחק החל מעונת 2015/16 עד לסיום עונת 2017/18. העסקה התבצעה באופן מהיר ביותר, שכן על אף ששמו היה ברשימות, רק היום התבצעה פנייה אליו והכל נסגר בזריזות.

אסי בוזגלו, אחיו של השחקן, הוא זה שיצר עמו קשר לאחר שסוכן השחקנים אורן יחזקאל יצר עמו קשר וסיפר על ההתעניינות של בני יהודה. מכאן, הדברים התגלגלו במהירות עד החתימה הרשמית שהתבצעה הלילה.

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | עדי אבישי

"שמח לחזור למקום שהוא כמו בית בשבילי", אמר בוזגלו בן ה-28 לאחר החתימה הרשמית. "התגעגעתי מאוד. מחכה כבר לאימון הראשון ואני הכי מחכה לפגוש את האוהדים הכתומים".

העונה, ב-10 הופעות ליגה, בוזגלו לא הצליח לכבוש ולבשל. הוא פתח בהרכב ארבע פעמים בלבד ולא השלים 90 דקות אפילו פעם אחת. לפני פחות משבועיים שחקן הכנף נמצא חיובי לקורונה, אך כבר החלים מהנגיף על אף שטרם שב לאימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי