סכנין תפצה את אוטין, שממתין לאישור מכבי חיפה לעבור לרעננה

איקוום אוטין, אור דדיה | ברני ארדוב

בקבוצה הגיעו עם המגן לסיכום על סיום דרכו, כעת ממתינים לתשובה חיובית מהמועדון ממנו הושאל בקיץ. וגם: האימונים טרם חודשו בעקבות התפרצות נגיף קורונה, ייעשה ניסיון לדחות את המשחק בשבת הבאה נגד המוליכה

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין שוב מסובכת קשות בעקבות התפרצות נגיף קורונה במועדון. אחרי שהדבר קרה בפעם הראשונה כבר בפתיחת העונה, אז גם הובסה הקבוצה 7:0 על ידי מכבי נתניה, כעת התגלו שוב שלושה מאומתים לנגיף, האימונים הושבתו ובקבוצה חוששים מהמצב בו יגיעו למשחק נגד מכבי חיפה בשבת הבאה.

בתחילת השבוע נודע כי עוזר המאמן הראל סלע נדבק בנגיף ואתמול נודע שגם המגן עלי עותמאן והקשרים בירם כיאל ואייהב גנאיים נדבקו, הקבוצה לא מתאמנת מאז יום רביעי וטרם התקבל אישור ממשרד הבריאות לשוב לאימונים. לכן, במועדון חושבים כי יהיה נכון לדחות את המשחק בסמי עופר.

במקביל, במועדון מנצלים את הזמן כדי לבצע שינויים בסגל ולאחר עזיבתם של אוסבלדו הנריקס ואמרי וולשמן, כעת המגן איקוום אוטין צפוי להצטרף להפועל רעננה מהליגה הלאומית. סכנין סיכמה עם רעננה לגבי מעברו והמגן יזכה לפיצוי על סיום חוזהו בינואר, אולם כעת ממתינים הצדדים לאישור ממכבי חיפה אליה הוא שייך. כידוע, את רעננה מאמן כעת אלדד שביט – המאמן שצירף את אוטין לסכנין בקיץ.

המאמן הנוכחי של סכנין, ניסו אביטן, מתכוון לצרף שני זרים חדשים בעמדות הבלם והחלוץ ובמקביל ממתינים במועדון לתשובתו של איסמעיל ריאן אם ברצונו לחזור מטורקיה לישראל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי