אחרי הסאגה מול הפועל חדרה: חטאב חתם בבני יהודה

עוביידה חטאב | בני יהודה, רשמי

הבלם, שהשתחרר מהחוזה בקבוצתו הקודמת למורת רוחם של אנשי המועדון, חתם לעונה וחצי אצל הכתומים, שאמרו: "הכל חוקי". נוואנקו אוביורה סיכם, יצטרף בהתאם למצבו הפיזי

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

עוביידה חטאב עורר אתמול (שישי) סערה כאשר הודיע שהשתחרר מהפועל חדרה וניצל סעיף בחוזהו שאיפשר לו לעשות זאת. הדבר עורר את זעמם של אנשי המועדון, והערב הבלם כבר חתם בקבוצה חדשה – בני יהודה, כאשר הצטרף בחוזה לעונה וחצי.

במועדון משכונת התקווה הדפו את טענות את חדרה: "הם עצבניים על איך שזה קרה, אבל הם אשמים. הכל חוקי". חטאב בן ה-28 אמר לאחר החתימה: "ברגע שקיבלתי את הפנייה מבני יהודה, לא היה ספק שכאן אני רוצה להיות. מדובר במועדון גדול. אני מחכה כבר ללבוש את הצבע הכלום ולפגוש את האוהדים".

בכך, הסתיימו חיפושיה של בני יהודה אחרי בלם חיזוק בחלון ההעברות. חטאב עצמו ייכלל בסגל כבר במשחק הקרוב, מול הפועל כפר סבא ביום ראשון, כשליגת העל תחזור מהסגל. דן מורי צפוי לשוב מפציעה בזמן שלאליסון דוס סנטוס יש עוד זמן היעדרות לא רב, ובכך מצבת הבלמים של הקבוצה תקבל נפח ועוצמה.

חטאב במדי הפועל חדרה | אריאל שלום

כעת, ואחרי שגם אלמוג בוזגלו כבר הצטרף, המטרה היא להחתים חלוץ וקשר אחורי. נוואנקו אוביורה, קשר אחורי ניגרי בן 29, יגיע למבחנים בקבוצה השבוע. בבני יהודה התרשמו מהשחקן ששימש בעונה שעברה שחקן משמעותי בבואבישטה מהליגה הפורטוגלית, אך הוא לא שיחק מתחילת העונה כלל ומועדון רוצים קודם כל לבחון את מצבו הפיזי ולראות שיוכל להשתלב במהרה ולא ייקח לו זמן להיכנס לעניינים.

מעבר לכך, תנאיו סוכמו. אגב, בגלל סיבה דומה צ'יקו אופואדו לא הצטרף בקיץ. במועדון רצו שיגיע למספר אימוני התרשמות הדדית בכדי לראות את מצבו שכן הוא לא שיחק זמן רב לאחר שנפצע במכבי תל אביב, אך החלוץ סירב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי