אחרי ויטור וז'וסואה: ב"ש מנסה לסגור חוזה חדש גם ללויטה

אוהד לויטה מול ירדן שועה | דני מרון

השוער צפוי לחתום לעונה. במועדון אישרו את מועמדות אבו חנא, אבוקסיס רוצה קשר אחורי עושה משחק. במועדון עוקבים אחרי בלם אשדוד טימותי אוואני לקראת הקיץ. אזרוחו של בריירו הושלם, ייחשב כישראלי מהמשחק הקרוב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הפועל באר שבע החלה לאחרונה בשיחות עם מיגל ויטור וז'וסואה והחליטה להציע להם חוזים חדשים, כפי שפורסם בספורט1, וכעת שם חדש מצטרף לרשימות: אוהד לויטה. במועדון החליטו להציע לשוער חוזה לעונה הבאה ובימים הקרובים, כך נראה, הוא יוזמן לשיחה על מנת שלא יהפוך לשחקן חופשי בסוף חלון ההעברות. במועדון מרוצים מלויטה למרות ירידה מסוימת שרשם במהלך שלב הבתים. "כל הקבוצה חוותה ירידה, כך שלויטה הוא אינו יוצא מן הכלל. כשהיינו צריכים אותו, הוא היה שם בשבילנו", אמרו.

באר שבע עוקבת אחר מספר שחקנים לעונה הבאה וחלקם רלוונטי גם לחודש הנוכחי. מחזיקת הגביע תנסה לצרף מגן שמאלי בקיץ, כאשר אביב סולומון הוזכר כמועמד וגם בלם (ג'ואל אבו חנא במעקב, מועמדותו לחלון הקרוב תהיה רלוונטית אם צדק יעזוב ותלויה גם בכשירות עמית ביטון, שחזר להתאמן). שם נוסף שהוזכר הוא של הבלם טימותי אוואני ממ.ס אשדוד. האוגנדי בן ה-24, שמשחק גם בנבחרת בארצו, רושם עונה טובה ושמו הועלה על ידי אבוקסיס בעצמו, שעוקב אחר השחקן.

בנוגע לוויטור ולז'וסואה, ההערכה היא שהשניים יסכמו על חוזים חדשים כבר בתחילת החלון שייפתח מחרתיים. כזכור, במועדון החליטו לסכם גם עם סינטיהו סלליך ואנתוני וארן על חוזה חדש. לגבי יוסי אבוקסיס, המאמן צפוי לקבל זימון לשיחה השבוע, בה יתברר האם יחתום לעונה אחת או לשנתיים.

בעניין אחר, הפועל באר שבע הודיעה היום כי תהליך אזרוחו של הקשר הארגנטינאי מריאנו בריירו הושלם והשחקן ייחשב כישראלי החל מהמשחק הקרוב.

מיגל ויטור, ז'וסואה | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי