סגל: "מכירות סבע ומוחמד גרמו לכאב בטן, המקרה של מלדה שונה"

אייל סגל
אייל סגל | דני מרון

בעלי מכבי נתניה הסביר בפוסט את מעברו של החלוץ לגנט: "בחוכמה שלאחר מעשה, טעינו אך למדנו לא מעט. בשנים האחרונות התפספסו לא מעט הזדמנויות. אנחנו לא מכבי פ"ת או אשדוד"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

יונס מלדה חתם בגנט הבלגית ביום שישי האחרון והפך לשחקן השלישי שנמכר על ידי מכבי נתניה בסכום גדול (מעל מיליון יורו וחצי) בעידן אייל סגל, אחרי דיא סבע ועלי מוחמד. היום (ראשון) הבעלים פרסם פוסט בפייסבוק על המהלך והסביר מה הסיבות שהובילו אליו.

"בואו נדבר על יונס ולא רק על מלדה, בעיקר על דרכם של אוהדים להרים ולהפיל, לחבק ולקלל, לרומם ולרמוס ומאז ה-24.2.18, שם פתח יונאס נגד מכבי חיפה בסמי עופר ועד היום, היו כאן וביציעים מכל הטוב שתארתי והכל בהקצנה רבה והכל בזכות חופש הביטוי הכל כך חשוב לכולנו", כתב סגל.

"נכון, אנחנו לא מכבי פ"ת או אשדוד, שם יו"ר העמותה/החל"צ (שהם לא הבעלים), מקדמים שחקנים צעירים כדרך לשיווק יזום, תוך הנחיה מפורשת על כמות דקות. וגם לא מכבי ת"א או חיפה שמחתימות שחקנים על חוזי עתק לחמש עונות, גם כשהם לא בתוכניות המקצועיות. ולכן, חלון הזמן למכירת שחקנים מצומצם וכמובן תלוי בביקוש ובזמן שנותר לסיום ההסכם".

יונס מלדה | ברני ארדוב

הבעלים המשיך: "במהלך הארבע וחצי שנים האחרונות, התפספסו לא מעט הזדמנויות למכירה או ביצוע 'טרייד', בעיקר כדי לרצות את הקהל ואת תחושות "ההתמסכנות" אצל חלקים מאיתנו, שבאות לידי ביטוי כמעט בכל פוסט שעניינו מכירות חיסול (יונס הוא השלישי בחמש עונות) ובאין כסף (תקציב ממוצע שלא נופל משמונה-עשר קבוצות בליגה של 14) ומה יעשו בכספי המכירה".

"רצון הריצוי נכשל, במרבית המקרים אותם טאלנטים הפכו לשקי חבטות ולא רק שלא קיבלנו תמורה עבור זכויותינו, שולם שכר מלא עד סוף דרכם ולעיתים פיצוי. בחוכמה שלאחר מעשה, טעינו וכנראה לא בפעם האחרונה, אך בהחלט למדנו לא מעט. לפני 10 ימים התקבלה (בהפתעה מוחלטת) הצעה מגנט, נוהל משא ומתן קצר ותכליתי (ולא דרך אמצעי התקשורת) והעסקה סוכמה לפני שבוע. פרסומה המתין לאישור שלטונות הצבא, הגעת השחקן לבלגיה וקיום בדיקות רפואיות כמקובל".

"מכירתם של דיא סבע ועלי מוחמד גרמה לנו לכאבי בטן לא קטנים, בעיקר משום בשני המקרים, חששנו מה'וואקום' שייווצר מחסרונם", הוסיף סגל בהשוואה לאותן מכירות. "הפעם המקרה שונה. אנחנו מאחלים ליונאס הצלחה רבה, הצלחתו הצלחתנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי