רכש ראשון בעידן אלישע לוי: דומנטאס שימקוס חתם בכפ"ס

דומנטאס שימקוס | הפועל כפר סבא

הקשר הליטאי נחת בישראל והצטרף לקבוצה מהשרון. במקביל המו"מ עם הקשר האלבני יאסיר אסאני נמצא בקשיים וכרגע נראה שהמעבר לא ייצא לפועל. קרפאלה סיסוקו שוחרר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

רכש ראשון להפועל כפר סבא בעידן אלישע לוי: הקשר הליטאי דומנטאס שימקוס, נחת במהלך היום (ראשון) בישראל וחתם בשורות הקבוצה מהשרון לעונה וחצי באמצעות סוכנו ג'קי דאהן. הקשר בן ה-24 רשם 15 הופעות במדי נבחרת ליטא. דומנטאס נשאר ירוק אחרי שרשם 67 הופעות בשלוש העונות האחרונות במדים הירוקים של ז'לגיריס וילנה עימה זכה בסופר קאפ הליטאי לעונת 2020. הוא עוזב את קבוצתו כשהיא מובילת הטבלה המקומית.  בכפר סבא ניהלו מו"מ עם הקשר עד לאחרונה, כשהצליחו להנחיתו בארץ וכבר מחר הוא צפוי לערוך אימון חלקי ולמעשה להתחיל להשתלב במועדון.

מנגד, המו"מ עם הקשר האלבני יאסיר אסאני נמצא בקשיים וכרגע נראה שהמעבר לא ייצא לפועל. קבוצתו האלבנית, פרטיזני טיראנה, הערימה קשיים והעלתה את הדרישות הכספיות בעודה גם מבקשת ממנו לוותר על סכומים כספיים, כאשר אם לא תחול הפתעה, ההעברה לא תצא אל הפועל.

וממי שעשוי להגיע למי שעוזב: לאחר שנמסר לסוכנו שעליו לחפש קבוצה, החלוץ הגינאי קרפאלה סיסוקו הגיע להסכם עם המועדון על עזיבה ויטוס למולדתו במהלך השבוע הבא. סיסוקו, שלא זכה לדקות משחק רבות, זכה לפיצוי של שלוש משכורות מידיות ולמעשה ביצע מעין גמר חשבון עם הירוקים.

אלישע לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי