אחד משלושה: משה חוגג רוצה את שחקני מכבי תל אביב

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

הפוסט של בעלי בית"ר ירושלים מסמל עבור מקורביו ייאוש: הזרים שמתעקשים להישאר ואובדן החזר ההשקעה שלו. בינתיים, הוא מחזר אחרי חוזז, מפנטז על אלמוג וזה לא המועמד האחרון בבירה ממכבי תל אביב

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

עוד לפני הפוסט, עוד פוסט, ששיגר משה חוגג לאוויר אתמול (ראשון), העריכו גורמים בבית"ר ירושלים כי אם העסקה של השייח' בן ח'ליפה תיפול בסופו של דבר, צפוי הבעלים להקטין את השקעתו במועדון בעונה הבאה. חוגג, הם אומרים, חש מתוסכל מהמצב לאחרונה. הוא יודע שאם העסקה לא תצא לפועל, הוא לא רק יפסיד את השקעתו, שיוכל להחזיר מהר מאוד, אלא גם יצטרך להוציא יותר כסף מכיסו. צרפו את שני הנעלמים במשוואה ותקבלו ייאוש שנשמע מקולם של בכירי המועדון.

כמה דברים עולים מהפוסט של משה חוגג. הראשון: חוגג מבין שלא יהיה לו קל גם בגזרת הרכש. הציפיות שהביא השייח' מדובאי התפוגגו אתמול עם משפט אחד של הבעלים, שהבהיר כי בינואר יגיעו שחקן או שניים לבית"ר. אחד מהם הוא שחקן בכיר, שאת שמו חשפנו לראשונה בספורט1: מתן חוזז ממכבי תל אביב. חוגג קרא לו שחקן בכיר, אחרים קוראים לו תחליף לאצילי. 

בימים האחרונים חוגג העלה בפני מקורביו שם של שחקן נוסף: אילון אלמוג. הוא רוצה שמכבי תל אביב תשחרר אותו ואם זה יקרה, הוא אפילו יעדיף אותו על חוזז. שם נוסף שהוצע למאמנים בסוף השבוע הוא ניק בלקמן, עוד אחד מיוצאי מכבי תל אביב. אם חוגג יאשר את זה, האם הוא יצליח להחתים אחד מאותם שחקנים? נחכה ונראה.

בלקמן ואלמוג.על הכוונת בירושלים | דני מרון

חוגג מבין שינואר לא יהיה חלון פשוט עבורו. ורדסקה מתדפק על הדלת ודורש את כספו או להחזירו לסגל ובבית"ר היה מי שהניח שאם לא יימכר בחודש הקרוב, חוגג עוד עשוי להחזיר אותו לסגל במקום לחפש בלם. אוקמפוס הפך ממחליף לקונטה למחליף לקונסטנטין ומת'אוסיניו הוא תעלומה בעיני רבים: חודשים של השקעה, עשר דקות של אימון לפני הפציעה ועכשיו הגיעה גם הקורונה.

חוגג מכוון לכך שאסור לטעות כמו שבית"ר טעתה בעבר עם מיחאי וודוץ (שבעה משחקים, אפס שערים) ואנתוני ענאן (ארבעה ואפס שערים). בבית"ר טוענים הוא מכוון לשחקנים צעירים ורעננים, לרכש אחר, אבל לא ברור האם מדובר ברכש טוב יותר גם מאשר הזרים שרכש בעצמו, חלק מאלה שהוא רוצה לשחרר כעת. הוא בונה על עזיבת ורדסקה כדי להביא זר שישי ומקווה מאוד שאנטואן קונטה יימצא קבוצה (א.א.ק אתונה מנסה להתקדם איתו).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי