יחליף את מאבוקה? פטריק דה אוליביירה ויירה הוצע למכבי חיפה

המגן הברזילאי שערך 119 הופעות בליגה הפורטוגלית הוצע. הירוקים מנסים להתעלם מ'בעיות הקורונה' ונערכים למשחק נגד סכנין כרגיל. וגם: מאמצים להכשיר את אבו פאני ורודריגס, אצילי עשוי לערוך בכורה והתביעה שנדחתה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה יוצאת מההשבתה. אחרי 'שבוע אצילי', הירוקים חוזרים לשגרה היום (שני) והגבירו את הקצב לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת. במועדון נערכים לשבוע גורלי, עם שלושה משחקים בשמונה ימים ומשחק עונה נגד האלופה המכהנת, מכבי תל אביב ביום רביעי הבא.

הצוות המקצועי מתאמץ לא להתעסק בבעיות הקורונה והחיסורים, ומנסה לשמור על דריכות בקרב השחקנים. צמד הקשרים הפצועים, מוחמד אבו פאני וחוסה רודריגס, עורכים טיפולים רבים ביחד עם הצוות הפיזיולוגי של המועדון, ובקבוצה מאמינים כי אחד מהשניים יהיה כשיר למשחק נגד מכבי תל אביב, למרות ההערכות הראשוניות לפיהן הספרדי ייעדר חודש מהמגרשים. בכרמל מצפים לראות אותו משחק הרבה לפני: "יש לשניהם רצון עז לחזור למשחק העונה". אמרו הבוקר בקבוצה.

אם המשחק נגד סכנין מוכת הקורונה ייערך, אבו פאני בכל מקרה ייעדר בגלל כרטיסים צהובים, כשעדיין לא ברור מי יפתח בהרכב של ברק בכר. יובל אשכנזי עשוי לקבל את המקום ב-11, וגם הקשר הצעיר, מאור לוי ככל הנראה ישותף. המאמן שוקל את האפשרות לפתוח עם שרי במרכז השדה, ובאגף לפתוח עם עומר אצילי או יאניק ווילדסחוט. כידוע, קשר הרכש מאפואל ניקוסיה השאיר רושם ראשוני חיובי על הצוות המקצועי.

אצילי. בתמונת ההרכב לסכנין | מכבי חיפה, האתר הרשמי

במקביל, הירוקים ממשיכים לחפש חיזוק בחלון ההעברות, ובקרוב יקבלו הכרעה בנוגע לעתידו של ארנסט מאבוקה. לאחרונה הוצעו לירוקים שחקנים רבים, אחד מהם, כך נודע לספורט1, הוא פאטריק דה אוליביירה ויירה, מגן ימני ברזילאי בן 29 שהיה שייך בעבר לבנפיקה אך לא שיחק בה מעולם. הוא ערך 119 הופעות בליגה הפורטוגלית, רובם במדי מאריטימו. כיום ויירה שייך לסנטה קלארה מהליגה הראשונה בפורטוגל, אליה חזר מהשאלה מקוריטיבה הברזילאית לפני שלושה שבועות.

המגן הקמרוני בוחן אפשרויות מעבר לים, אך הודה בפני חבריו כי היה מעדיף לסיים את העונה בחיפה. רוקאביצה, שנבחר כמועמד אמש לשחקן השנה באסיה, ממתין להצעה כספית.

בתוך כך, היום המוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל דחה על הסף תביעה על סך כמיליון שקלים נגד המועדון. התביעה הוגשה ע"י עו"ד איל בלזר, שפעל כסוכן שחקנים, וכנגד מועדון הכדורגל מכבי חיפה (שיוצגה ע"י יועצה המשפטי, עו"ד עופר בן-אסא ממשרד עמר-רייטר-שוכטוביץ). במסגרת התביעה טען הסוכן כי הוא זכאי לדמי עמלה ממכבי חיפה בגין עסקת הולמאר איולפסון למועדון הבולגרי, לבסקי סופיה, אך כאמור נדחה על הסף.

ויירה נגד בנפיקה | RUI SILVA/AFP via Getty Images

עד שנחזור: בחרו את שירי האוהדים האהובים בישראל
"לא אתחנן בפני יענקל'ה שחר": לאן נעלם איגביני יעקובו?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי