גלזר שוב לא התאמן, עדיין לא התקבלו הצעות על חוזז ושכטר

דן גלזר, מתן חוזז | אודי ציטיאט

מכבי ת"א שבה לאימונים לקראת מכבי נתניה, הולכים ופותחים הסיכויים שהקשר יעמוד לרשות הקבוצה גם במשחק נגד מכבי חיפה בשבוע הבא. שחקני ההתקפה מחוזרים, אבל פניות למועדון לא נעשו בשלב זה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב שבו הבוקר (שני) לאימונים אחר יומיים של מנוחה ולמעשה פתחו רשמית בהכנות לסדרת המשחקים הקשה שלפניהם: בשבת נגד מכבי נתניה, ארבעה ימים לאחר מכן נגד מכבי חיפה ואז שני משחקים בזה אחר זה מול הפועל באר שבע, תחילה בליגה ולאחר מכן בגביע המדינה.

מכבי תל אביב, שיצאה ל"פגרת הקורונה" הקצרה עם 0:0 ביתי נגד בני יהודה ובעקבותיו הפער ממכבי חיפה שבמקום הראשון נותר על 8 נקודות, יודעת שמעידה במשחק אחד או יותר בתקופה הקרובה, עלולים כמעט סופית לסיים את מאבק האליפות בין הצדדים, בוודאי כשבמכבי חיפה מוביל את המערכת ברק בכר שכבר זכה על חשבון הצהובים בשלוש אליפויות עם הפועל באר שבע.

במכבי תל אביב קיוו שדן גלזר ישוב היום לאימונים זכר לפציעה שלו בשרירי הבטן מלפני כחודש נגד בית"ר ירושלים, אבל גם הבוקר הוא לא הצליח להתאמן ומכיוון שבקבוצה חוששים לשלבו בהדרגה אם לא יהיה כשיר לחלוטין, בידיעה שפציעות מסוג זה עלולות להשבית לתקופה ארוכה, הולכים ופותחים הסיכויים שהוא יהיה כשיר למפגש ברביעי הבא נגד מכבי חיפה, ממנו יעדר גם דור פרץ שספג חמישה כרטיסים צהובים.

פרץ. הוא בוודאות ייעדר נגד מכבי חיפה | דני מרון

המאמן פטריק ואן לוון בכל מקרה נערך למשחק בשבת ללא גלזר וגם עובד על שיתוף הפעולה של שלישיית קישור שלא תכלול את פרץ. אנדרה ג'ראלדש, הרכש החדש/ישן שהגיע כעת מאפואל ניקוסיה, מתאמן כרגיל, אבל קיימת אפשרות שבתקופה הקרובה שרן ייני או שחר פיבן יפתחו לפניו בעמדת המגן הימני. בהתקפה נראה כי טל בן חיים זוכה לעדיפות בשלב זה על פני שאר שחקני הסגל הרחב והוא ימשיך בהרכב לצד יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ'.

באשר לחלון ההעברות שיהיה פתוח עד ה-11.2, בקבוצה ממתינים להתפתחויות בגזרת איתי שכטר, מתן בלטקסה, מתן חוזז, ניק בלקמן ואדוארדו גררו שנחשבים לשחקנים מבוקשים בקבוצות ליגת העל וייתכן כי חלקם יעזוב, אבל בשלב זה לא מתנהל מו"מ לגבי אף אחד מהשחקנים.

שכטר. יסיים את העונה בקריית שלום? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי