מכבי חיפה משהה את ההחלטה על עתידו של יאניק ווילדסחוט

יאניק ווילדסחוט
יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

ההולנדי מסיים את חוזהו בתום העונה, אולם במועדון ימתינו עם הצעה לחידוש החוזה גם לאור הפציעה ממנה רק התאושש לאחרונה. מגנים ימניים הוצעו, אך קיימת האפשרות שמאבוקה יישאר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

ליגת העל צפויה להתחדש בסוף השבוע, אולם כעת הכדורגל ישראלי כולו מחכה לישיבת הממשלה ביום בצהריים – משם תצא הבשורה, בתקווה שזו תהיה חיובית ותאפשר את חזרת הכדורגל. במכבי חיפה, בינתיים, ממשיכים כרגיל בהכנות לקראת המשחק הצפוי בשבת נגד בני סכנין.

"כולנו שומרים על ההנחיות ונמצאים במתווה בידוד מיוחד מאז חודש יוני, אין סיבה שלא נחזור לשחק", אמר אחד משחקני מכבי חיפה היום עוד לפני האימון, במהלכו צפוי בכר להאיץ את ההכנות למשחק בשבת ונראה כי יתרגל את יובל אשכנזי ב-11 פעם נוספת. כידוע, חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני פצועים ולא יכללו בסגל – אבו פאני גם כך מוצהב וייעדר – אך במועדון מביעים אופטימיות שיצליחו להכשירם לפחות למכבי תל אביב.

במקביל, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, במכבי חיפה ממשיכים בחיפוש אחר מגן ימני זר ובמועדון ציינו כי רק אם יימצא שחקן שירשים את הצוות המקצועי, תתקבל ההחלטה להחליף את ארסנט מאבוקה. למעשה, היום נפתח רשמית חלון ההעברות בישראל ועל כן לאחרונה הוצעו לקבוצה מספר מגנים וביניהם פטריק דה אולייבירה, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1.

על אף שחלון ההעברות באירופה כבר בעיצומו ושחקנים שמסיימים חוזה יכולים לחתום כבר לעונה הבאה בקבוצה חדשה, במכבי חיפה עשויים להשהות את קבלת ההחלטה באשר לעתידו של יאניק ווילדסחוט. ההולנדי מסיים את חוזהו, אבל רק חזר מפציעה ארוכה ובמכבי חיפה לא ימהרו להחליט בעניינו כבר בינואר.

יאניק ווילדסחוט | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי