סילבס: "כץ תמיד השקיע. המטרות הן פלייאוף עליון וגביע"

מאמן הפועל חיפה הגן על הבעלים: "מה שנאמר עד היום אינו מציאותי. עניין הסנדוויצ'ים? ברור לכם שהוא לא התעסק בזה". האם הלחץ גבר: "תמיד עליי לספק תוצאות, העונה בינונית אך אנו לא מסכמים. עובדים על הבעיות"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה אולי אכזבה העונה מבחינת התוצאות כאשר לאחר 15 מחזורים היא מדורגת רק במקום השמיני בטבלה, אולם אי אפשר שלא להחמיא לה על השאפתנות. בשבוע האחרון הקבוצה של חיים סילבס קיבלה חיזוק מצוין עם החתמתו של החלוץ אלון תורג'מן. המאמן חיים סילבס התראיין לתוכניות הספורט של רדיו 103FM ודיבר על השינוי המסוים שעבר הבעלים יואב כץ וכן על העונה הנוכחית עד עתה והציפיות של המועדון.

האזינו לראיון עם חיים סילבס

בתחילת דבריו לסילבס היה חשוב להבהיר כי כל הביקורות נגד כץ על כך שהוא כביכול קמצן – היו לא יותר מסטיגמות לא נכונות. "אני חושב שהמילה הרעה כלפיו אף פעם לא הייתי במקומה. זה לא היה מציאותי. לאורך כל השנים יואב כץ השקיע, אמנם לא בהשוואה למכבי ת"א אבל כן. עניין הסנדוויצ'ים? הוא לא באמת התעסק בדברים האלה, זה ברור לכם".

האם כץ השתנה והבין שאי אפשר להתנהל בחסכנות: "יכול להיות, אבל אני יכול להבטיח, רק למען הוויכוח שגם כאשר הייתי מאמן בקבוצות אחרות, שחקנים שלא חשבנו שיגיעו להפועל חיפה – פתאום הגיעו למועדון וזה אומר הרבה".

אלון תורג'מן
אלון תורג'מן. שדרוג אדיר להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

על האחריות שלו והלחץ לספק את הסחורה עם הסגל המשודרג: "תמיד היה צריך להביא תוצאות וגם אם לא היינו מקבלים את החיזוק הזה. פיטוריי לא עמדו מעולם על הפרק. הפועל חיפה תמיד תכוון לאותן המטרות, לפחות בהתחלה – פלייאוף עליון וגביע. אנחנו רוצים מאוד להתקדם במשימות האלה. יואב רוצה את זה לא פחות מאיתנו ומצליח להביא לנו עוד כלים".

סיכום העונה עד עתה: "עד היום העונה היא בינונית אבל אנחנו לא מסכמים היום. מאז החיזוק הקבוצה משחקת טוב, כדורגל יפה לעין, אנחנו מבקיעים הרבה וגם סופגים. אנחנו עובדים על בעיות בהגנה גם בתוך הקבוצה וגם מחוצה לה".

המשחק האחרון נגד הפועל קריית שמונה: "אני לא מנסה לתרץ. ק"ש? נגדה ספציפית היינו באמת עם חצי הרכב, יומיים אחרי משחק נגד בית"ר ירושלים בעוד ק"ש נחה כי המשחק שלה נגד מ.ס אשדוד בוטל והיא הייתה רעננה עם עשרה ימי מנוחה. הסיטואציה לא הייתה נוחה אבל גם שם יכולנו לנצח, כדורגל".

שחקני הפועל חיפה חוגגים. עד היום העונה בינונית | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי