מיגל ויטור יחתום בימים הקרובים, הפועל ב"ש פנתה לקשר צרפתי

מיגל ויטור
מיגל ויטור | דני מרון

הבלם קרוב להארכת חוזהו. על פי מקורות ברומניה, בבירת הנגב שוחחו עם חמידו קייטה, אך ספק אם הוא יצטרף. אבוקסיס בוחן את מועמדות אבו חנא, שם נוסף שעלה: מתן חוזז ממכבי תל אביב

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי חזרת ליגת העל בכדורגל, בהפועל באר שבע קיבלו אתמול (שלישי) אישור עקרוני לערוך אימון ראשון באיצטדיון טרנר שהושבת בחודשים האחרונים, זאת לקראת המשחק מול בני סכנין ביום שני. האימון יתקיים ביום ראשון ויהיה האימון המסכם של הקבוצה לקראת חידוש הליגה

כבר עתה מבינים בבירת הנגב כי מספר שחקנים ייעדרו מהמשחק. סנטיהו סלליך עדיין פצוע, אנתוני וארן בספק גדול לאחר שסיים את הקורונה וחזר לאימונים אחרי פציעה וז'וסואה מורחק בעקבות הכרטיס האדום שספג מול מכבי חיפה. האחרון יצטרך להיזהר מצהוב נוסף במשחק מול סכנין, שבעקבותיו ייעדר ממשחק הגביע מול מכבי תל אביב. לעומת זאת, מרואן קבהא צפוי להיות כשיר למשחק.

בינתיים, בקבוצה עובדים במרץ גם על אפשרות חיזוק הסגל בשבועות הקרובים ועל פי מקורות ברומניה, ביממה האחרונה פנתה הפועל באר שבע לשחקן הכנף הצרפתי חמידו קייטה (26), שחקן בוטוסאני הרומנית שכבש העונה תשעה שערים ב-14 הופעות והוא יכול לשחק בכנף שמאל של הקישור, אך גם בכנף ימין – בדומה לאלטון אקולטסה.

קייטה שיחק בקבוצות מהליגות הנמוכות בצרפת, עד שקיבל הזדמנות בסנט אטיין מהליגה הבכירה (שהוא היה חלק מקבוצת המילואים שלה קודם לכן) – אולם רשם ארבע הופעות בלבד. ב-2018 הגיע לליגה הרומנית, בעונה שעברה עבר מוויטרולול לבוטוסאני והעונה כבר הפך לאחד השחקנים האטרקטיביים בליגה. למרות כל זאת, מקורות ברומניה מספרים שהוא צפוי לחתום בגוזטפה הטורקית וספק אם יגיע לבירת הנגב.

קייטה. עושה רושם שהוא בדרך לטורקיה | Manuel Blondeau/Icon Sport via Getty Images

אם הפועל ב"ש לא תמצא שחקן זר בחלון הנוכחי, תיבחן האפשרות לשאול את מתן חוזז ממכבי תל אביב, אולם במועדון מודעים לעובדה שמשה חוגג כבר קיבל הבטחה שייתכן שהשחקן יחתום בבית"ר ירושלים במקרה שישוחרר.

ובחזרה להכנות לקראת חזרת ליגת העל. לאחר חזרת ז'וסואה לסגל בשבוע הבא, הפועל באר שבע תוכל להתרגל למצב חדש בו תשתף את כל ששת השחקנים שנחשבו עד לאחרונה כזרים, זאת כתוצאה מהאזרוח של מריאנו בריירו. ב"ש כאמור לעיל מחפשת זר נוסף לחיזוק הסגל ובמקביל גם נערכת לעונה הבאה ולמאמן יוסי אבוקסיס כבר נשלח מסר ראשון על הרצון לראות אותו נשאר גם בעונה הבאה. נראה כי זהו הצעד הראשון בדרך לפגישה שתוביל לחתימה על חוזה חדש.

בנוסף לאבוקסיס, לאחר ההתקרבות במו"מ עם הזרים, במועדון מאמינים שמיגל ויטור יחתום כבר בימים הקרובים. עם ז'וסואה נותרו עדיין פערים, אך במועדון מאמינים שהם יצטמצמו והשחקן יחתום לשנתיים. כזכור, השחקן ביקש שדרוג לא משמעותי ביחס לחוזה שלו.

ז'וסואה חוגג עם יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

ועוד בסוגיית הרכש, הקבוצה ממתינה לשחרורו של איתי שכטר ממכבי תל אביב, אך יודעת שלא בטוח שיעזוב את קריית שלום. חאתם עבד אלחמיד מבוקש, אך בינתיים הוא עדיין בסקוטלנד ורק אם ישוחרר ברגע האחרון יצטרף. במועדון מתלבטים אם לצרף מגן שמאלי כעת ונודע כי מתן בלטקסה מבוקש, אך גם בית"ר ירושלים בתמונה. יוסי אבוקסיס גם אמור לצפות במשחקים האחרונים של ג'ואל אבו חנא ולהחליט אם לנסות לצרפו לקבוצה כעת או בקיץ ובקבוצה רואים יתרון גדול בכך שהוא יכול לשחק גם כבלם וגם כמגן. זה תלוי, בין היתר, בשאלה האם שיר צדק ימצא קבוצה חדשה. המאמן רוצה לצרף גם קשר אחורי, שמסוגל לארגן את המשחק.

המגן הימני נועם גמון הוצע להפועל פתח תקוה של אייל ברקוביץ', אך זו מתלבטת. הסיבה: היא נוטה לצרף את המגן עדי נימני. שחקן נוסף שהוצע לברקוביץ' הוא הבלם שלו אביטן.

אבו חנא. אבוקסיס יצפה בו ויחליט | Jose Manuel Alvarez/Quality Sport Images/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי