קופר יערוך בכורה מחודשת בשבת, בפ"ת הבהירו: לופטה לא משוחרר

אחרי שני הפסדים רצופים, גיא לוזון רוצה לחזור לנצח. הקשר שהצטרף מהפועל ת"א יפתח בהרכב, פלשר יחליף את דיניז. החלוץ שהרשים באימונים יפתח דווקא בכנף שמאל ובקבוצה הבהירו כי הוא נשאר עד שיגיע שחקן אחר

(גודל טקסט)

לאחר שיצאה לפגרת הסגר הכפויה במומנטום שלילי בדמות שני הפסדים רצופים, מכבי פתח תקווה של גיא לוזון תנסה ביום שבת לחזור ליכולת שאפיינה אותה בתחילת העונה, כשתארח את מועדון ספורט אשדוד (17:30) בקרב בין החמישית לשלישית בטבלה.

לוזון יחסר במשחק את הבלם מרקוס דיניז זכר למשחק ההפסד 1:0 נגד מכבי תל אביב עוד לפני הפגרה, כשגם הקשר נאור סבג מתאמן בצד ולא צפוי להיות בסגל למשחק. בהיעדרו של דיניז, דניאל פלשר שהחלים מפציעתו יצוות בהרכב לצידו של אור בלוריאן במרכז ההגנה, כשבקישור ארמנדו קופר שירשום הופעת בכורה מחודשת יעלה ב-11.

בחלק ההתקפי, מי שיזכה לקרדיט הוא ג'וסי לופטה, שעל אף הדיבורים על עזיבה אפשרית, בפתח תקווה ביקשו להבהיר השבוע כי הוא אינו משוחרר, בטח עד אשר יגיע חלוץ אחר. בנוסף, יש לציין כי באימונים האחרונים הוא אף הציג יכולת משופרת. בכל אופן, באופן מפתיע, לופטה תורגל כקשר באגף ואילו אור אינברום, ששב מפציעה תורגל כחלוץ, כפי שהיה כבר במספר משחקים העונה.

לופטה. הרשים באימונים ותורגל בכנף | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי