"זה השחקן שרצינו": כך התפספסה העברת קייטה לבאר שבע

אחרי שהתקבל אור ירוק, ברדה שוחח עם הקשר בניסיון להחתימו, אבל הצרפתי כבר סגר בטורקיה. אגודלו החמיץ באימון ונפצע, אך ייתכן שיהיה בסגל למשחק נגד הפועל חדרה ביום שני: "אפילו לנגוח הוא לא מצליח"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

במקביל למשא ומתן עם מיגל ויטור (צפוי לחתום בימים הקרובים) וז'וסואה, הפועל באר שבע מנסה לקדם את הרכש שלה לינואר ומחפשת שחקן כנף. אתמול (רביעי) פרסמנו כי ביממה האחרונה פנתה מחזיקת הגביע לשחקן הכנף הצרפתי חמידו קייטה (26), שחקן בוטוסאני הרומנית שכבש העונה תשעה שערים ב-14 הופעות והוא יכול לשחק בכנף שמאל של הקישור, אך גם בכנף ימין – בדומה לאלטון אקולטסה. 

במועדון סיפרו הלילה כי אליניב ברדה אף שוחח עם השחקן בניסיון לצרפו, זאת אחרי שהתקבל אור ירוק מהמאמן יוסי אבוקסיס להחתימו. קייטה עצמו השיב כי עד שהוחלט לפנות אליו הוא סיכם עקרונית בליגה הטורקית וכך התפספסה כנראה העברתו לקבוצה. "זה השחקן שרצינו, אבל עכשיו נלך על משהו אחר", אישרו בב"ש. 

קייטה שיחק בקבוצות מהליגות הנמוכות בצרפת, עד שקיבל הזדמנות בסנט אטיין מהליגה הבכירה (שהוא היה חלק מקבוצת המילואים שלה קודם לכן) – אולם רשם ארבע הופעות בלבד. ב-2018 הגיע לליגה הרומנית, בעונה שעברה עבר מוויטרולול לבוטוסאני והעונה כבר הפך לאחד השחקנים האטרקטיביים בליגה. לפי דיווחים, הוא צפוי לחתום בגוזטפה הטורקית בסוף השבוע לאחר שסיכם את רוב תנאיו בקבוצה.

אבוקסיס. חיזוק משמעותי התפספס | ברני ארדוב

בינתיים, הקבוצה של אבוקסיס מקווה להשיג שלוש נקודות במשחק הבית נגד הפועל חדרה ביום שני עם חידוש הליגה (20:15, שידור ישיר בספורט1). לאבוקסיס יש מספר נעדרים והוא יערוך שינויים מסוימים גם בסגל שלו. אנתוני וארן שהחלים מנגיף הקורונה חזר להתאמן, אבל לא כשיר במאת האחוזים. מרואן קבהא, כזכור, אמור להיות כשיר לאחר שהחלים מקרע במפשעה אך לא יפתח בהרכב, ז'וסואה מורחק וסינטיהו סלליך עדיין לא התאושש מהפציעה שעבר.

בנוסף אליהם, גם ג'ונתן אגודלו בספק. אתמול החלוץ הגיע למצב בטוח מול השער, אך ברגע האחרון, לפני שנגח, החליק על הרצפה וספג מכה מאחד הבלמים. השחקן עבר צילום, אבל עדיין לא ברור האם יהיה מחוץ לסגל. היום דיווח החלוץ כי הוא חש בטוב ומצליח ללכת, אך במועדון ממתינים לצילום ולא פסלו אפשרות שישחק. "אפילו לנגוח הוא לא מצליח", אמר עליו אחד משחקני הקבוצה. לולא האזרוח של מריאנו בריירו, אגודלו כבר היה מוצא את מקומו מחוץ לסגל של אבוקסיס, אולם הדבר סייע בהבאת קשר זר אחר ואבוקסיס רוצה לתת לו הזדמנות אחרונה לפני שיחליט אם לשחררו. עמית ביטון חזר להתאמן וכשיר למשחק אך עדיין לא הוחלט האם יחזור מיידית לסגל.

היום שחקני הקבוצה בחופש כאשר מחר, ביום שישי תקיים מחזיקת הגביע אימון בוקר ובמוצאי שבת תערוך אימון נוסף. ביום ראשון הקבוצה תערוך אימון מסכם בטרנר אחר הצהריים.

אגודלו. חסר מזל | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי