כיאל לספורט1: "אין למשחק נגד מכבי חיפה שום ערך ספורטיבי"

בירם כיאל | אריאל שלום

קשר בני סכנין, שנמצא חיובי לקורונה וסבל מתסמינים, בראיון: "סבלתי מכאבי ראש קשים, קיבלתי את הנגיף בצורה רעה. קשה לי להאמין שאוכל לשחק בשבת בסמי עופר. מה הבעיה להתחשב בנו ולדחות את המשחק?"

(גודל טקסט)

כשהיא סובלת מהתפרצות קורונה בפעם השנייה העונה, בני סכנין תתארח מחרתיים אצל מכבי חיפה (שבת החל מ-19:55, ספורט4) ותקווה לחולל סנסציה למרות שתופיע למשחק בסמי עופר בסגל חסר במיוחד. בניגוד לשאר המועדונים, ששמחו שליגת העל שבה רשמית לפעילות, ראשי הקבוצה מהמגזר הודו לא אחת כי מבחינתם אין למשחק ערך ספורטיבי והוא צריך להידחות.

בין החיוביים לקורונה בסכנין נמצא הכוכב הגדול בירם כיאל, שנדבק בשבוע שעבר וייצא מבידוד בלילה שבין שישי לשבת. המשמעות היא שהקשר, שלא התאמן בעשרת הימים האחרונים וסבל מתסמינים, יוכל מבחינה פורמלית להיכלל בסגל וליטול חלק במשחק מול הקבוצה בה גדול. בראיון לספורט1, כיאל מספר על התקופה הקשה שעבר ומתקשה להבין את הביקורות נגד המועדון.

בירם, איך אתה מרגיש?
"ברוך השם, אני יותר טוב. עברתי כמה ימים לא פשוטים בתחילת השבוע, אבל המצב שלי השתפר ואני מנסה להתחזק. גם אני וגם עלי (עותמאן) קיבלנו את הנגיף בצורה קשה. עברתי ימים קשים עם כאבי ראש חזקים מאוד. הייתי בקשר עם שאר החיוביים לקורונה, מלבד עלי, שלא סבלו מתסמינים. כנראה שאני והוא קיבלנו את זה בצורה קשה".

בירם כיאל | מאור אלקסלסי

יש אפשרות שתהיה בסגל בשבת?
"גם אני שמעתי על זה, אבל כרגע אני ממוקד אך ורק בבריאות שלי ובהחלמה. לא התאמנתי במשך עשרה ימים וזה לא פשוט להתאושש כל כך מהר. זו מחלה שפוגעת בדופק. קשה לי לראות את עצמי משחק אחרי כל כך הרבה זמן בלי אף אימון, אבל אם אהיה מוכן מבחינה פיזית ומנטלית, אז אולי נקבל החלטה אחרת".

מה דעתך על הבקשה לדחות את המשחק?
"היום קיבלנו הודעה על נדבק נוסף בקבוצה, כך שיש לנו שמונה שחקנים, עוזר מאמן ואיש משק שחיוביים לקורונה. אנחנו מגיעים למשחק הזה במצב קטסטרופלי. מבחינתי, אין ערך ספורטיבי למשחק. אנחנו מאוד מכבדים את עצמנו, אבל אנחנו לא מועדון עם סגל רחב. כשכל כך הרבה שחקנים לא יכולים לשחק, קשה לדבר על ערך ספורטיבי".

ראשי המועדון זוכים לביקורות חריפות.
"שלא יבינו לא נכון, גם אנחנו רוצים לשחק כדורגל ושמחים שהוא חזר, אבל רק לאחרונה נדחה באנגליה משחק של אסטון וילה ושאר הליגה נמשכה כרגיל. אני חושב שיכולים להתחשב בנו ולא לקיים משחק שאין לו שום ערך ספורטיבי. אנחנו מתפרנסים מהענף, זה נכון, אבל ספגנו מכה קשה וצריך להתחשב. הקושי הגדול ביותר הוא שהדבקתי את אשתי והילדים שלי בנגיף. זה הפחד הכי גדול של כולם. אפשר לדחות משחק נקודתי ושאר הליגה ממשיכה כרגיל, זה מקובל בכל העולם".

בירם כיאל | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי