זעם בסכנין: "הסכנה מול העיניים. נסכן את מכבי חיפה ואת עצמנו"

שחקני בני סכנין
שחקני בני סכנין | מאור אלקסלסי

מונדר חלאילה, חבר הנהלת המועדון, התראיין לתכנית הספורט של 103FM וירה: "כל סבב בדיקות יש עוד מאומתים, מי יכול לשלול שלא יהיו נוספים? יש אווירה מתוחה באימונים, זו לא הכנה טובה. מה יקרה אם המשחק יידחה?"

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבני סכנין חוזרים פעם אחר פעם בימים האחרונים על כך שהמשחק מול מכבי חיפה, שאמור להתקיים בשבת, צריך להידחות, זאת לאחר שהיום (חמישי) התגלה שחקן תשיעי חיובי לקורונה במועדון. מלבד תשעת השחקנים שנדבקו, עוד שני אנשי צוות חיוביים לנגיף.

מונדר חלאילה, דובר הקבוצה וחבר הנהלה, התראיין הערב לתכנית הספורט של 103FM והסביר את הסיבות מדוע המפגש מול הירוקים צריך להיערך במועד אחר. "יש לנו תשעה שחקני מפתח חולים ועוד שני אנשי צוות. הסברנו ואמרנו למשרד הבריאות ולמי שצריך את מה שאנחנו חושבים. זו לא התקוממות, אבל חשוב להסביר את הדברים, ולכן לדעתי יש לדחות את המשחק מול מכבי חיפה".

האזינו לראיון

"טוב שהליגה חזרה וטוב שיש אנשים שנרתמים למטרה הזו ומגיעים להישגים, אבל צריך לראות את מה שקורה כאן", המשיך חלאילה. "יש לנו כרגע 14 שחקנים בלבד שיכולים לשחק במשחק. רק הם התאמנו היום באימון, 14 שחקנים".

"אני אומר את זה למען השכל הישר – החל מה-13 בינואר עשינו שלושה סבבים של בדיקות קורונה. בכל פעם מחדש צצו עוד מאומתים. אם מחר נקיים עוד סבב בדיקות, מישהו בעולם יכול לשלול שלא יהיו מאומתים נוספים? בואו נזיז הצידה את העניין המקצועי, קבוצה בליגת העל אמורה להיות ערוכה לסיטואציות כאלו, אבל בואו נחשוב בהיגיון. אנחנו הולכים לסכן את הקבוצה היריבה, את עצמנו ואת השחקנים הבריאים. אף אחד לא יכול לוודא שנכון לרגע זה אין עוד שחקנים שנדבקו במועדון. מה יקרה אם המשחק יידחה?".

חלאילה הסביר שלהיערך למשחק במצב הנוכחי זה לא אידיאלי: "שחקן שכבר שבוע ימים מתאמן באווירה מתוחה לא יודע מה יש לשמאלו ומה יש לימינו. איזו מין אווירת אימון זו? זו לא הכנה טובה. מגיע כל הבוד למנהלת על כך ששכנעה את מי שצריך לשכנע להחזיר את הליגה, אבל יש פה דבר שצועק. רואים את הסכנה באה מול העיניים. מה יקרה אם ידחו משחק אחד בסך הכל? הסיבות האלה מספיק משכנעות".

שחקני בני סכנין מאוכזבים | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי