שרון מימר: "שגרת קורונה עדיפה על התקופה שהשביתו אותנו"

מאמן הפועל חדרה התראיין ב-103FM על השבועיים האחרונים וסיפר לקראת המפגש נגד הפועל ב"ש: "ז'וסואה יחסר, אבל גם במשחק הקודם הם השוו בדקה ה-92 ואני מקווה שנצליח לנטרל את פערי האיכות"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

בפעם הקודמת שהפועל חדרה פגשה את הפועל באר שבע, הקבוצות נפרדו ב-2:2 מהנה ומרתק למדי, כאשר האדומים מבירת הנגב הצליחו להשוות ל-2:2 בתוך תוספת הזמן ובדקה ה-97 גם השלימו מהפך, אלא שהשער נפסל על ידי שופטי המסך והשתיים נפרדו בחלוקת נקודות.

ביום שני הקרוב הן שוב ייפגשו והפעם במסגרת הסיבוב השני בליגת העל (החל מ-20:00, ישיר בספורט1) ולקראת המשחק התראיין ב-103FM מאמן הפועל חדרה, שרון מימר שסיפר על התקופה האחרונה בה נערכו אימונים בלבד: "בשעה טובה חוזרים לשחק, חוזרים לעשות את מה שבשבילו אנחנו עובדים. אם אנחנו מוכנים? נראה ביום שני, אבל זה הרע במיעוטו, כי צריכים להבין ששגרת קורונה עדיפה על התקופה שהשביתו אותנו בכלל. זו חצי נחמה".

האזינו לריאיון

במהלך אותה פגרה קצרה, הפועל חדרה צירפה את הבלם עידו לוי במקומו של עוביידה חטאב שעזב, את הקשר הניגרי מוחמד אוסמן וכן את המגן רז נחמיאס והקשר יהב אפריאט.

על השינויים בסגל אמר מימר: "עם התקציב ובשביל המטרות של חדרה, אני מאמין שהצלחנו להביא שחקנים מצוינים שיעזרו לנו. כולם חוזרים לעניינים ואנחנו גם מקבלים בחזרה שחקנים פצועים כמו מקסים פלקושצ'נקו, צירפנו ארבעה שחקנים כדי לרענן את השורות ואני מקווה שנראה את השינוי במגרש כבר ביום שני".

פלקושצ'נקו. צוזר לכושר | שלומי גבאי

על כך שז'וסואה ייעדר נגדם: "אין ספק שהוא קלף מהחזקים שיש לב"ש, הוא שחקן ברמה מאוד גבוהה שמשנה את הקבוצה ומשפיע עליה מאוד, אבל היה לנו במשחק הקודם מולם משחק טוב והם השוו נגדנו בדקה ה-92, אז אני מקווה שנצליח לנטרל את פערי האיכות שיש לב"ש".

אם מישהו בקבוצה קיבל חיסון: "יש הרבה קבוצות שעברו הדבקה המונית גם בלי מסיבה. אני יכול ספר שעברתי בדיקה סרולוגית לפני שבוע וחצי ומצאו לי 160 נוגדנים. עברתי את הקורונה בצורה קלה והיום יש לי נוגדנים ברוך השם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי