האתגר הבא: בית"ר מנסה להוציא מספרים מעלי מוחמד

עלי מוחמד חוגג עם שי קונסטנטין | דני מרון

הקשר, שלא מספק מספרים בדרך כלל, מתורגל באימונים בעמדה קדמית יותר. בצל סאגת השייח', זהבי יחליף את קונטה מול ק"ש בשבת (18:30, ספורט3). דראפיץ': "כל קבוצה בליגה הזו יכולה לנצח כל קבוצה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

את היציאה לפגרת הקורונה סיימה בית"ר ירושלים בטעם טוב. הצהובים-שחורים הביסו את הפועל חדרה ובאסיפת הקבוצה השבוע החמיא שי ברדה לשחקנים כאשר אמר להם שהקבוצה "הפסיקה לשחק לרוחב" והתחילה להיראות כמו קבוצה אטרקטיבית.

ברדה וסלובודאן דראפיץ' מבינים ששינוי המערך יעזור לקבוצה, וכך הם אמורים לפתוח במשחק החוץ מחר (שבת) מול קריית שמונה (החל מ-18:30, שידור ישיר בספורט3). שיטת היהלום חשפה את הקבוצה להתקפות מהאגפים ("כל פעם מצאנו את עצמנו עם שניים על אחד בצד של אחד המגנים, הרבה שערים הובקעו נגדנו בצורה הזאת") ובמערך הנוכחי בית"ר בנתה אמצע אגרסיבי כשעלי מוחמד הוא השחקן הקדמי בשלישייה שכוללת את תמיר עדי ואביאל זרגרי.

"שי וסלובו מכירים את עלי מספיק טוב מנתניה, הם יודעים מה הם עושים", אמרו שחקנים בקבוצה. "המשחק מחר יכול להוציא אותנו לדרך חדשה". גם במשחק האחרון היה אפשר לראות שמוחמד קיבל יותר חופש בחלק הקדמי. הוא לא השחקן שמביא מספרים, אבל בבית"ר מאמינים שחיזוק מרכז השדה בשחקנים בעלי אופי הגנתי יסייע. כל השלושה אמורים לפתוח גם מחר. אור זהבי יחליף את אנטואן קונטה שנמצא בצרפת לקראת משפטו שייפתח ביום שלישי, ופרט לכך בית"ר לא מתכננת שינויים נוספים.

שי ברדה | דני מרון

צמד המאמנים היה רוצה לראות זר בכיר מצטרף למרכז השדה, אבל כשעסקת השייח' טרם אושרה משה חוגג מנסה להסתפק בשני שחקני רכש לכל היותר. עסקת מתן חוזז ממתינה לאישור של מכבי תל אביב וגם אופציית אילון אלמוג נבדקה. במקרה שאחד מהשניים יצטרף, מיכאל אוחנה יוסט למרכז השדה ועלי מוחמד יחזור לתפקיד המקורי שלו.

אוחנה כשיר למשחק מול ק"ש ויפתח מחר על הספסל, משום שבמועדון הוחלט לשלב אותו בהדרגה כדי לא ליצור עומס שיוביל לעוד פציעה. שי קונסטנטין ואורי מגבו תורגלו כמגנים וירדן שועה אמור לפתוח בחוד, כשחלאופילו פלייטר יתחיל על הספסל ייכנס כמחליף.

ברדה אמר לשחקנים באסיפה באימון המסכם: "אנחנו נכנסים עכשיו לרצף משחקים לא קל, אבל שיקבע לאן מועדות פנינו. הקהל יחזור בקרוב למגרשים ואני רוצה שתחוו מה זה לשחק פה עם אצטדיון מלא בפלייאוף העליון. תשמרו על עצמכם בתקופה העמוסה הזאת".

מיכאל אוחנה | דני מרון

"אני מקווה מאוד שזו הייתה ההפסקה האחרונה עד סוף העונה" , אמר דראפיץ' לקראת המשחק. "אין היום משחקים פשוטים בליגה שלנו, ראינו שכאשר הקבוצה בלי קהל זו ליגה שוויונית, כל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה. אנחנו מתייחסים למשחק הזה ברצינות, אחרי הניצחון נגד חדרה אנחנו רוצים להתחיל לחבר כמה ניצחונות וזה מאוד חשוב עבורנו".

השוער איתמר ניצן התייחס גם הוא למשחק הקרוב: "אחרי שבועיים ארוכים שחיכינו, אנחנו שמחים לחזור לשחק. מעבר לכך זה משחק שבו אנחנו חייבים את הנקודות כדי להיצמד למעלה ולהמשיך את המומנטום החיובי".

הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, אור זהבי, אוראל דגני, אורי מגבו, אביאל זרגרי, תמיר עדי, עלי מוחמד, עידן ורד, אלירן עטר, ירדן שועה.

איתמר ניצן |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי