אלישע פוגש את בני יהודה: "ניצלנו את הפגרה"

אלישע לוי | אריאל שלום

מאמן הפועל כפ"ס דיבר לקראת המפגש ביום ראשון מול האקסית, בה החל את העונה: "שמחים שהליגה חוזרת, לאט לאט נגבש מטרות. עובדים על חיזוק". דנינו יחזור, גטהון ומכלוף ימשיכו להיעדר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הקדנציה של אלישע לוי בהפועל כפר סבא נפתחה בצורה מצוינת עם ארבע נקודות מתוך שש אפשריות ובעיקר המון מצב רוח חיובי במועדון. ביום ראשון מצפה לאמן מפגש פיקנטי במיוחד, כאשר הוא יתמודד מול האקסית בני יהודה וינסה להמשיך במומנטום החיובי.

לוי דיבר לקראת ההתמודדות מול הכתומים, איתם פתח את העונה, וסיפר: "אנחנו שמחים שהליגה חוזרת. זו ההחלטה הנכונה. המטרה שלי הייתה להיכנס חלק לתוך התפקיד, היה מי שסייע לי בתוך במועדון. אני שמח שהבאנו נקודות חשובות, זה החזיר אותנו לעניינים. אנחנו עושים כעת את כל המאמץ וההתאמות הדרושות כדי לחזק את הסגל, להצליח ולהישאר במומנטום חיובי".

המפגש מול האקסית: "מצפה לנו משחק קשה מול בני יהודה. הם נמצאים באזור שלנו. נבוא במוכנות מקסימלית כדי לקחת את הנקודות. צריך לזכור שכל משחק הוא שונה ועשוי להתפתח אחרת. חשוב שנמשיך בקו שהתחלנו. ניצחנו את מכבי פתח תקווה, אך גם שיחקנו טוב והשתפרנו בפרמטרים רבים".

שחקני הפועל כפר סבא | קובי אליהו

המטרות: "אני לא מסתכל קדימה, אלא על המשחק הקרוב בלבד. נרצה להשיג ניצחון שני ברציפות כדי להתקדם במעלה הטבלה. לאט לאט נגבש מטרות נוספות".

חיזוק אפשרי: "לצד קשר ליטאי שהגיע, אנו עובדים כדי לחזק את הקבוצה מאחורי הקלעים ב-2-3 שחקנים שישדרגו אותנו בחלק הקדמי. אלו על בסיס הסגל הקיים והטוב שיש פה. כמו כן, ניצלנו את הפגרה כדי ששחקנים יתאוששו מפציעות ועומס".

מבחינה מקצועית, אלישע יקבל בחזרה לסגל את הבלם עומר דנינו, שנעדר לפני הפגרה בשל היותו חיובי לקורונה. טל מכלוף וטריקו גטהון הפצועים ימשיכו להיעדר. המאמן ייתן את הקרדיט לאותם 11 שסידרו לו שלוש נקודות ומשחק טוב מול מכבי פתח תקווה, כאשר אמדו סוקונה, שכבש במשחק האחרון, ימשיך לזכות לקרדיט בחוד.

אמדו סוקונה, אלישע לוי | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי