שרון ניסנוב: "לא נעשה טרייד על בואטנג, שלמה יישאר עד תום העונה"

רז שלמה | דני מרון

בעלי הפועל ת"א פסל אפשרות לעסקת חליפין עם בני יהודה והבהיר כי הבלם לא יעזוב בחלון הנוכחי. אופטימיות לפניהפועל חיפה (שבת, 14:45 בספורט4). רוב שחקני הרכש יפתחו. קלינגר: "מאמין שנראה שיפור משמעותי"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

ניסיון ההיחלצות של הפועל תל אביב מהמקום האחרון בטבלת ליגת העל יחל מחר (שבת) באופן רשמי, כאשר האדומים יארחו את הפועל חיפה (החל מ-14:45, שידור ישיר בספורט4) באצטדיון בלומפילד ויציגו לראווה את ששת שחקני הרכש שהצטרפו לקבוצה בחלון ההעברות. "לא יהיה קל נגד הפועל חיפה, אך הרצון הוא ליצור מומנטום חיובי החל ממחר. אתם תראו הפועל תל אביב חדשה", אמרו בסביבת השחקנים.

נכון לעכשיו נראה כי מסע הרכש טרם הושלם ובמועדון בוחנים אפשרות לצרף זר נוסף. מצד שני, ריבוי ההחתמות יצרה מהפכה בסגל ובנוסף להתעניינות בדורון ליידנר ובשי אייזן, עליה נכתב כאן אתמול, מחוזרים גם רז שלמה ועמנואל בואטנג, הראשון על ידי מכבי תל אביב והשני על ידי בני יהודה בעיקר.

אחד מבעלי הפועל תל אביב, שרון ניסנוב, התייחס לקשר הגנאי: "בואטנג מחוזר על ידי מספר קבוצות שעושות ניסיון להשיג טרייד. הוא כישרון גדול ולא נעשה עליו החלפות". על הבלם הוסיף ניסנוב: "רז שלמה רק בן 21 וכמו כל הקבוצה, גם הוא סבל מירידה ביכולת. הוא יישאר בהפועל תל אביב עד תום העונה בוודאות. העונה הבאה עוד רחוקה ונראה איך מתקדמים, בין אם בהישארותו כאן, מעבר לאירופה או למכבי תל אביב".

בואטנג. לא עושים עליו טרייד | דני מרון

מבחינה מקצועית, המאמן ניר קלינגר יחסר מחר את שלושת הפצועים: אדי גוטליב, ניב סרדל ורועי זיקרי. בצוות המקצועי מתכוונים לפתוח עם רוב שחקני הרכש, כאשר ייתכן כי אחד או שניים מתוכם ישולבו כמחליפים. בסביבת השחקנים דיברו על כך שמסע הרכש, בהתחשב במצב בטבלה, מצביע על כוונה לתת לשחקני החיזוק להביא את השינוי, בתקווה שהוא יתחיל דווקא נגד הפועל חיפה שניצחה את האדומים בכל המפגשים בין הקבוצות מאז העונה שעברה. בהפועל תל אביב מרוצים משיתוף הפעולה בין דן איינבינדר לקפטן עומרי אלטמן באימונים.

קלינגר אמר לקראת המשחק מחר: "אני מאוד שמח שהליגה חוזרת. חיכינו לזה. זה לא היה נעים, כל העצירה ואי הוודאות לגבי המשך העונה. כל הכדורגל שמח שהממשלה אישרה את חזרת הליגה. בנוגע אלינו, עשינו המון פעולות בחלון ההעברות הזה עוד הרבה לפני שהוא נפתח. הצהרנו שנעשה כך כבר לאור התוצאות והיכולת הלא טובה. התחזקנו משמעותית".

"נכון שהשחקנים החדשים זקוקים לזמן, אבל היו לנו את השבועיים האלה כדי להתחיל להכניס אותם לסיסטם", המשיך המאמן. "אני חושב שהם הוסיפו המון ניסיון, אנרגיה ואיכות. אני מקווה מאוד שזה יבוא לידי ביטוי כמה שיותר מהר. ננסה לשלב אותם בחוכמה בהתאם למצבם הגופני. אני מאוד רוצה להשתמש בהם כמה שיותר ואני מאמין ומקווה שנוכל לראות שיפור משמעותי – ביכולת שלנו, ביכולת ההבקעה, ביצירת מצבים, באגרסיביות. אחר כך אני בטוח שגם התוצאות יגיעו. הלוואי שזה יהיה יד ביד. כולנו בציפייה, דרוכים ומקווים שהעונה, שמתחילה מבחינתנו עכשיו, תהיה אחרת לגמרי מאיך שהסתיימה שנת 2020".

ניר קלינגר | אריאל שלום

הקשר שי אליאס הוסיף: "חוזרים מחר לליגה אחרי ההפסקה שנכפתה עלינו. במהלך ההפסקה הגיעו שחקנים חדשים והאווירה קצת השתנתה בקבוצה. מרגישים באימונים שיש שיפור ותחרות, וזה דבר חיובי. אני מאמין שמחר נבוא ונציג כדורגל יותר טוב ממה שהצגנו עד עכשיו. זה משחק סופר חשוב כדי לצאת לדרך חדשה. אני מאמין בקבוצה הזו".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, איאד אבו עביד, סיאנדה קולו, דני גרופר, עמנואל בואטנג (שי אליאס), דן איינבינדר, אופק ביטון (דן עזריה), עומרי אלטמן, לידור כהן (גיל יצחק), שלומי אזולאי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי