אצילי יערוך בכורה, בכר: "הפסדנו לחצי קבוצת נוער של סכנין"

עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

קשר הרכש של מכבי חיפה צפוי לפתוח במפגש מול הקבוצה מהמגזר (שבת, 19:55, ספורט4). התלבטות בין אשכנזי ללוי. המאמן לא מזלזל ביריבה מוכת הקורונה: "נגיע בשיא הרצינות". כהן: "אשמח להיות חלק מנבחרת ישראל"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

פגרת הסגר נגמרה ומכבי חיפה, מוליכת הטבלה, תחזור מחר (שבת) למגרשים עם משחק חשוב מאוד נגד בני סכנין באצטדיון סמי עופר (החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט4). הירוקים ינסו לחזור לנצח אחרי שבמשחק האחרון שלפני הסגר הם נפרדו ב-1:1 מהפועל באר שבע ובכך נעצר להם רצף מרשים של שמונה ניצחונות. ביום רביעי סגנית האלופה תגיע לבלומפילד למשחק העונה מול מכבי תל אביב.

במועדון מנסים שלא לייחס חשיבות לבעיות של היריבה, בני סכנין, אשר סובלת ממכת קורונה, ורוצים לצבור ביטחון לפני הקרב מול הצהובים. עומר אצילי יערוך בכורה במכבי חיפה וצפוי לפתוח בהרכב ולשתף פעולה בחלק הקדמי עם דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה וצ'רון שרי, שיוסט לאמצע. חוסה רודריגס ומוחמד אבו ייעדרו בעקבות פציעות (אבו פאני גם מוצהב), ברק בכר מתלבט בין יובל אשכנזי למאור לוי, ואחד מהם ישתף פעולה עם נטע לביא בקישור. המאמן לא תרגל הרכב למשחק.

ברק בכר דיבר לקראת המפגש מול סכנין ואמר: "אחרי הסגר הקודם חזרנו פחות טוב מהפגרה, אבל הנסיבות היו אחרות. בסגר הקודם נפסקו האימונים לגמרי ובשבועיים האחרונים המשכנו להתאמן. אני מאמין שלא איבדנו בשבועיים האלה יותר מדי, ונרצה לשחזר את הכושר שהיינו בו לפני היציאה לסגר, בטח מהמחצית השנייה מול הפועל ב"ש".

ברק בכר | דני מרון

הגעתו של אצילי: "כולם יודעים שעומר שחקן מצוין. הסגל הקיים הביא אותנו לאן שהגענו והוא אמור להשתלב ולהיות חלק מהקבוצה הזו".

חסרונם של אבו פאני ורודריגס: "יש להם חלק משמעותי באיפה שהקבוצה נמצאת היום, אבל ברגע ששחקנים חסרים יש אחרים שיכולים למלא את המקום שלהם. אני בטוח שנעשה את זה בצורה הטובה ביותר".

החוסרים של סכנין מוכת הקורונה: "בקבוצת הכדורגל תמיד יש תקופות של יותר ופחות היעדרויות. אנחנו מתעסקים בעצמנו, אבל מניסיון שיש לי, כשיש חסרונות בקבוצות, השחקנים האחרים שנכנסים במקום החסרים נותנים מעצמם הרבה יותר. יהיה מאוד מאוד קשה. הפסדנו כבר לחצי נוער של בני סכנין בגביע הטוטו. למדנו מהמשחק הזה ונגיע בשיא הרצינות למשחק".

מוחמד אבו פאני | אודי ציטיאט

שוער מכבי חיפה, ג'וש כהן, דיבר אף הוא והצהיר: "אני אשמח להיות חלק מסגל נבחרת ישראל ולייצג את המדינה. זאת תהיה הזדמנות גדולה ואני מקווה שהיא באמת תקרה. אני לא בטוח בנוגע לזמן המדויק שזה יוכל לקרות, זה קצת לא ברור בחוקים של פיפ"א, אבל אמשיך לעבוד כדי להגיע למטרה הזו".

לקראת משחק העונה מול מכבי ת"א ביום רביעי: "האחרי סכנין יש לנו את מכבי ת"א, אבל אנחנו מתרכזים רק במשחק אחד. כקבוצה היינו בפורמה טובה לפני הפגרה ועכשיו זה קצת קטע לנו את הרצף. המטרה עכשיו היא לחזור לנקודה בה היינו לפני כן ולבוא לשחק כמו שאנחנו יודעים לשחק כקבוצה. אנחנו יודעים שאנחנו טובים ומאמינים ביכולת שלנו. נעלה על המגרש, נעשה את אותם דברים שעשינו עד כשיו ונשיג את המטרה".

האם התקופה בה סופסל עזרה לו להשתפר: "זה לחלוטין עזר לי להיכנס לסוג של ריכוז ולחשוב על הדברים שאני צריך לשפר. בתחילת השנה ניסיתי לעשות יותר מדי ובזמן שישבתי על הספסל יכולתי לשחרר, להיות רגוע יותר ולעבוד על דברים ספציפיים במשחק שלי. לא יכולתי לעשות את זה לפני כן מכיוון שאיך הסתיימה העונה הקודמת החלה העונה הזו".

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, עופרי ארד, בוגדן פלאניץ', סאן מנחם, נטע לביא, יובל אשכנזי (מאור לוי), צ'רון שרי, עומר אצילי, דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה.

ג'וש כהן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי