ג'ראלדש וקארצב יפתחו, ואן לוון מתלבט בין אלמוג לבן חיים

עדן קארצב | אריאל שלום

המגן יערוך בכורה מחודשת במכבי ת"א והקשר יחליף את גלזר הפצוע במשחק נגד מכבי נתניה, למאמן נותר רק להכריע לגבי ההתקפה. בקבוצה יודעים: המשחקים הקרובים, נגד מכבי חיפה ובאר שבע, יקבעו לאן העונה הולכת

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תחזור מחר (שבת, 20:45) לליגת העל ותתארח אצל מכבי נתניה, שממנה האלופה סחטה 2:2 לפני קצת יותר מחודש. מפגש מעניין יתרחש גם על הקווים, כאשר המאמן ההולנדי פטריק ואן לוון יתמודד מול בן ארצו ריימונד אטוולד, אשר עשוי לשמש כעוזרו בעונה הבאה כפי שפורסם כאן.

הצהובים בפיגור של שמונה נקודות ממכבי חיפה ובקבוצה מתרכזים קודם כל במשחק נגד היהלומים, אך במקביל פוזלים כבר לעבר המפגש עם הירוקים בבלומפילד ביום רביעי הקרוב, כאשר לאחר מכן ייצאו לשני משחקי חוץ רצופים נגד הפועל באר שבע, בליגה ובגביע המדינה, והתוצאות באותם משחקים בעצם יקבעו לאן העונה של מכבי תל אביב הולכת ויכריעו למעשה גם לגבי סוגיית הרכש.

מי שלא יעמוד לרשות ואן לוון בביקור בנתניה הוא דן גלזר, שנפצע בשרירי הבטן במהלך המשחק נגד בית"ר ירושלים, כזכור. על פי התרגול באימונים, את מקומו של גלזר אמור לתפוס עדן קארצב, שיקבל הזדמנות נוספת להוכיח את עצמו. אנדרה ג'ראלדש, שחזר לקבוצה בשבוע שעבר, אמור לערוך הופעת בכורה מחודשת וההתלבטות של המאמן לגבי ההרכב היא בהתקפה: אילון אלמוג או טל בן חיים יפתחו לצד יונתן כהן ואלכסנדר פשיץ'.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, לואיס הרננדס, איתן טיבי, אנריק סבוריט, עדן קארצב, דור פרץ, אייל גולסה, אילון אלמוג (טל בן חיים), יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ'.

ג'ראלדש. יערוך בכורה מחודשת | מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי