חטאב ובוזגלו יערכו בכורה, בן עמי: "אלישע לוי מכיר אותנו? אין הפתעות בכדורגל המודרני"

שחקני הרכש של בני יהודה ישחקו לראשונה, המאמן התייחס למפגש הפיקנטי נגד כפ"ס והאקס על הקווים: "מי שתהיה טובה יותר, תנצח". על היכולת לפני הפגרה: "אפשר לזהות שיפור ביכולת שלנו בשני המשחקים האחרונים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה חוזרת מחר (ראשון, 19:00) לליגה אחרי הפגרה במשחק הבית נגד הפועל כפר סבא. מעבר למפגש הפיקנטי נגד המאמן לשעבר אלישע לוי, למשחק בבלומפילד יהיה השפעה מכריעה עבור הכתומים, שיודעים כי הם יהיו חייבים את הנקודות לקרבות ההישרדות, אחרת הם עלולים למצוא את עצמם בקרוב מאוד מתחת לקו האדום.

לקראת המשחק אמר המאמן תמיר בן עמי: "אפשר לזהות שיפור ביכולת שלנו בשני המשחקים האחרונים. ברור לכולם שזה עדיין לא מספיק, אבל אנחנו בהחלט במגמת התקדמות. ניצלנו את הפגרה שנכפתה על כולנו בשביל להמשיך להתקדם ולעבוד. אני מקווה מאוד שמחר זה יבוא לידי ביטוי במגרש".

כבר תקופה ארוכה חסרים בסגל שני הבלמים שפתחו את העונה – אליסון דוס סנטוס ודן מורי, ובחלק הקדמי ניב זריהן ועמית זנטי. כמה זה משפיע? "לא צריך להיות גאון כדורגל בשביל להבין שמדובר בשחקנים מאוד משמעותיים שחסרים לנו. לשמחת כולנו הם כבר נמצאים בשלבי שיקום מתקדמים וצפויים לחזור בשבועות הקרובים. כמובן שנשלב אותם בהדרגה בשביל לא לסכן אותם".

שחקני בני יהודה חוגגים | אריאל שלום

"כמו שאמרתי במספר ראיונות קודמים, אנחנו מתמקדים במי שנמצא. למרות שיש שחקנים שלא משחקים בעמדות הרגילות שלהם, אין לנו גרם של טענה למישהו. כולם עושים הכל למען הצלחת הקבוצה".

אם יש מאמן בליגה שמכיר את בני יהודה של העונה, זה אלישע לוי, שהיום מדריך את הפועל כפר סבא. מתכננים לו הפתעה? "אין הפתעות בכדורגל המודרני. אנחנו נבוא לשחק את המשחק שלנו וכפר סבא תגיע עם המשחק שלה. כמאמר הקלישאה – מי שתהיה טובה יותר, תנצח".

מבחינה מקצועית, הרכש החדש עוביידה חטאב יפתח בהרכב ויערוך בכורה, כאשר הקבוצה תמשיך במערך של שלושה בלמים ושוב שי מזור ישחק במרכז ההגנה. גם אלמוג בוזגלו אמור לעלות ב-11 ולערוך בכורה מחודשת, והוא ישתף פעולה בהתקפה עם רועי בן שמעון בזמן שמוחמד גדיר, שכבש את שלושת השערים האחרונים של הכתומים, יתחיל על הספסל. מתיאה ליואיץ' ישוב מהרחקה אל ההרכב.

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, תאמבי סגס, שי מזור, עוביידה חטאב, עמית כהן, סתיו פיניש, יוסיף מוסא, מתיאה ליואיץ', אלמוג בוזגלו, רועי בן שמעון.

אלישע לוי
אלישע לוי | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי