קלינגר על בואטנג: "נעשה את הבדיקות שלנו ונראה מה הסיפור"

אחרי ה-2:2 נגד הפועל חיפה, מאמן הפועל ת"א התייחס לקשר שנראה חסר חשק. על כך שקבוצתו איבדה יתרון כפול: "זה כואב, צריכים לדעת להרוג משחקים". איינבינדר רשם בכורה: "מ-1 עד 10? התגעגעתי 100"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה היום (שבת) מפגרת הקורונה עם 2:2 מאכזב מול הפועל חיפה במשחק שפתח את המחזור ה-16 בליגת העל. האדומים הציגו את שחקני הרכש החדשים, כאשר בן ביטון, דן איינבינדר ולידור כהן פתחו ב-11 ואילו אופק ביטון ושלומי אזולאי עלו מהספסל, אך מי שסיפק את הסחורה היה הקפטן עומרי אלטמן שדייק פעמיים מהנקודה הלבנה ודאג שהאדומים יבקיעו שני שערים במשחק ליגה לראשונה מאז יוני 2020, אבל חנן ממן בפנדל משלו ורז שטיין בביצוע נפלא מחקו פיגור כפול וסידרו לחיים סילבס נקודה יקרה בבלומפילד.

הקבוצה של ניר קלינגר רשמה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום האחרון עם 11 נקודות בלבד. האדומים יקבלו הזדמנות לתקן כבר ביום שלישי (החל מ-19:55, ישיר בספורט1), כשיתארחו אצל בית"ר ירושלים לקרב תחתית מסקרן בטדי. הפועל חיפה רשמה גם היא משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון, אולם העובדה שחזרה מפיגור כפול בחוץ בוודאי תעניק לה זריקת עידוד לקראת משחק הבית מול מכבי פ"ת (שלישי החל מ-19:30, ספורט4).

מאמן הפועל תל אביב, ניר קלינגר, אמר בסיום: "סילבס אמר שהוא מאוכזב? אני אף פעם לא מתייחס למה שמאמן של היריבה אומר, כי הוא רואה את הקבוצה שלו ואני רואה את הקבוצה שלי. אני חושב שאפשר להסביר את מה שקרה היום. הירידה שלנו במחצית השניה נבעה מזה שאנחנו עם המון שחקנים חדשים והם לא בכושר מספיק טוב כדי להשלים 90 דקות באותו קצב.

ניר קלינגר | דני מרון

"במחצית הראשונה, זו הייתה הקבוצה שארצה לראות -איכותית, מנוסה ואנרגתית. אנחנו עדיין עושים שגיאות גדולות שעולות לנו בגולים, כמו בשער הראשון של הפועל חיפה. לא היה צריך להיות שם מגע ולא החלקה ולא פנדל. צריך לדעת להרוג משחק כשאתה מוביל 0:2. משכתי את השחקנים החדשים קצת יותר מידי, את בן ביטון ואת איינבינדר. נצטרך להתמודד עם זה".

על הסגל הקיים: "אני מאמין מאוד בקבוצה, אבל אנחנו צריכים לא לפזר הבטחות, אלא לעבוד ולהיות מפוקסים. כל משחק עכשיו הוא קשה ויש עומס בלתי רגיל. נצטרך להכניס את השחקנים האלה לכושר ולדעת למצוא את האיזון תוך כדי תנועה. אנחנו חייבים להתחיל לנצח. הייתה לנו היום הזדמנות אדירה, אך לצערי הרב זה לא קרה".

על עמנואל בואטנג שעלה מהספסל ונראה חסר חשק: "אני בדרך כלל לא מגיב על שחקנים באופן אישי, אני לא חושב שזה נכון והוגן. נעשה את הבדיקות שלנו ונראה מה הבעיה ומה הסיפור. אני לא בטוח שיש פה מישהו שלא רוצה להיות בהפועל תל אביב. מי שלא רוצה, או שהוא כבר לא נמצא כאן או שהוא בקרוב לא יהיה. לא נראה לי שזה העניין".

עמנואל בואטנג | דני מרון

על המשחק מול בית"ר והמשך הדרך: "נתכונן כמו שהתכוננו למשחק היום. נתאושש וננתח את המשחק הזה. ידעתי שתהיה ירדה בחצי השני. נקווה ששחקנים ההחדשים ייכנסו לכושר ושגוטליב יחזור במהרה כי אנחנו זקוקים לרענון גם בחלק האחורי. כולי תקווה שנתחיל לטפס למעלה. אני ממש לא מדוכדך, אני יודע בדיוק מי הקבוצה שבנינו עכשיו בחלון הזה, אבל זה מבאס וכואב להוביל 0:2 ולא לנצח. מילא אם אתה לא טוב. הגול השני שלהם הגיע ממש משום מקום, משגיאה. קשר לי עם הדברים האלה, אבל אני נלחם עד הסוף ומלא באנרגיה".

דן איינבינדר, שכאמור ערך בכורה בהפועל תל אביב, הוסיף: "מ-1 עד 10? התגעגעתי 100. שמח לשחק, עברתי תקופה ארוכה ולא נעימה, אבל שמתי אותה מאחוריי, עכשיו אני בהפועל תל אביב, אני מאוד רוצה להצליח עם הקבוצה. היום הייתה הסנונית הראשונה ואני מקווה להמשיך ולהצליח פה".

המשבר של הפועל תל אביב: "כשחתמתי ידעתי לאן אני מגיע. הגעתי לאתגר גדול, כמו כולם, מי שמפחד מאתגרים לא יכול לצלוח אותם. הגיעו שחקנים חדשים, הפועל תל אביב הגיעה למצב הזה, כולנו ביחד, קבוצה חדשה, התפקיד שלנו זה להוציא אותה מזה".

המפגש עם האקסית בית"ר ירושלים ביום שלישי: "זה לא הזמן לחשוב על זה, צריך להתאושש, להבין מה לא עבד היום, לראות וידאו וכמובן שלהגיע ליום שלישי מוכנים".

לירן סרדל, דן איינבינדר | דני מרון

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה, סיכם: "אני יודע שזה ישמע טיפה מוגזם כי היינו בפיגור כפול, אבל באנו לנצח ולכן אני מאוכזב. נקלענו לדבר הזה שראיתם. אני מניח שהיו פנדלים, כי הלכו ל-VAR, אבל זה לא היה כל כך קשור למשחק. פתחנו לא טוב, אבל אחר כך השתלטנו והגענו למספיק מצבים כדי לנצח. חזרנו יפה, זה מוכיח אופי ואני מרוצה מהדרך שבה שיחקנו, אבל חושב שהיינו צריכים לצאת מפה עם יותר".

על הפתיחה הרעה: "למה להיקלע לפיגור? זו שאלה מצוינת שאין אין לי תשובה אליה. הפנדלים הכניסו אותם למשחק, נתנו להם בוסט, אבל מגיעה לשחקנים שלי מילה טובה, כי הם לא הורידו את הראש ולא ויתרו. הפועל תל אביב העדיפה שהמשחק יגמר בסוף. אני מרגיש ששיחקנו טוב לאורך מרבית שלבי המשחק".

על חוסר היציבות של הפועל חיפה: "גם היום היה משחק טוב, יש לנו קבוצה טובה ואני יודע להגדיר אותה. אנחנו משחקים כדורגל פתוח, נכבשים שערים במשחקים שלנו. אם נצליח להוריד קצת את אחוז הספיגות, יהיו לנו יותר נקודות. מי שרואה אותנו נהנה כבר הרבה זמן, אני לפעמים נהנה ולפעמים קצת פחות".

ניר קלינגר, חיים סילבס | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי