בראשון: אלישע לוי פוגש את האקסית בני יהודה

אלישע לוי | דני מרון

לאחר הפגרה הכפויה, מאמן הפועל כפר סבא מתכונן למשחק נגד הקבוצה הכתומה, אותה אימן בתחילת העונה ופוטר עקב חילוקי דעות עם ההנהלה. סוקונה צפוי להמשיך בחוד, פוצ'יבה ושור בחלק האחורי. ישראלי: "האווירה שונה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

לאחר שיצאה לפגרת הסגר הכפויה עם ארבע נקודות מתוך שש אפשריות, הפועל כפר סבא של אלישע לוי תתארח מחר (ראשון, 19:00) אצל בני יהודה באצטדיון בלומפילד, כאשר עבור המאמן זה יהיה מפגש מול הקבוצה אותה אימן בתחילת העונה.

כמאמר הקלישאה, 'הרכב מנצח לא מחליפים'. המאמן הוותיק דוגל בכך ולפיכך הוא לא צפוי לערוך שינויים ב-11 השחקנים אשר עלו במשחק האחרון על כר הדשא. אמדו סוקונה צפוי לפתוח שוב בחוד. בחלק האחורי, ג'ורג' פוצ'יבה ואיתי שור צפויים לקבל את הקרדיט.

מבחינת חלון העברות, לוי מעוניין לחזק את הקבוצה בשחקן זר או שניים בחלק הקדמי. בשלב זה, המאמן שבע רצון מהצבתו של פוצ'יבה כבלם ולפיכך הוא עשוי לוותר על צירוף בלם זר נוסף לסגל, כפי שרצה בתחילה.

פוצ'יבה. אלישע לוי מרוצה ממנו | אריאל שלום

"יש לנו לוח משחקים צפוף. אנחנו לא יכולים להסתכל יותר מדי קדימה, אלא כל משחק לגופו" אמר השוער איתמר ישראלי לקראת המשחק.

על התחושות במועדון אחרי התוצאות האחרונות: "יש מאמן חדש והאווירה השתנתה. כיף לנצח, אבל אני אומר כל הזמן שהעיקר יהיה לשמור על יציבות. נרצה להיות קבוצה יציבה שלא מפסידה ולוקחת נקודות ובשני המשחקים האחרונים ראינו את זה". מהסגל ימשיכו להיעדר טל מכלוף וטריקו גטהון הפצועים כאשר עומר דנינו, שנעדר משני המשחקים האחרונים לאחר שנמצא חיובי לקורונה, צפוי לשוב.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, ג'ורג' פוצ'יבה, איתי שור, אביב סולומון, רז כהן, בן רייכרט, אור דסה, קיזיטו ואמדו סוקונה.

ישראלי. "יש מאמן חדש והאווירה השתנתה" | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי