בכר על אצילי: "עשה פעולות טובות, יודעים מה הוא שווה"

הירוקים מרוצים לפני משחק העונה: "יהיה משחק מעניין". על הרכש אמר: "לוקסוס לקבל סגל שכזה". חזיזה לא חושש: "יש לנו מספיק ימים להתכונן". אביטן תקף: "המשחק הזה לא היה צריך להתקיים"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה לפגרה הכפויה עם תיקו מאכזב נגד הפועל באר שבע אך הערב (שבת) חזרה לנצח ושמרה על הפער בפסגה אחרי 0:3 על בני סכנין. סאן מנחם כבש בנגיחה וניקיטה רוקאביצה ודולב חזיזה הבקיעו מהנקודה הלבנה במשחק שייזכר במיוחד בזכות הופעת הבכורה של עומר אצילי במדים הירוקים.

צפו בתגובות

מאמן המוליכה, ברק בכר היה מרוצה בסיום: "אף אחד לא חשב שיהיה קל. שיחקנו נגד קבוצה שבאה ונלחמה והיה לה הרכב מספיק טוב כדי להקשות. בסוף בזכות סבלנות מצאנו את הפתרונות ועברנו את המשחק בצורה טובה".

החזרה למסלול הניצחונות: "תמיד חשוב לנצח ובטח אחרי שבמשחק האחרון לא ניצחנו. פעם קודמת חזרנו לא טוב מהפגרה וכעת שמנו דגש טוב כדי לחזור כמו שצריך. תמיד אפשר לשפר את היכולת".

עומר אצילי: "זה לוקסוס טוב לקבל סגל כזה. עומר נראה טוב באימונים וגם מאור לוי וכך גם סאן מנחם שנתן גול. רצינו שתהיה תחרות. הקצב באימונים הוא מצוין כבר שבועיים ואנחנו נדאג שתהיה תחרות טובה". על הופעת הבכורה של הקשר: "אנחנו אחרי משחק צריכים לשבת ולנתח, הוא עשה פעולות טובות ויודעים מה הוא שווה".

המאזן נגד מכבי תל אביב בשנים האחרונות: "נתכונן הכי טוב שיש כמו בכל משחק, המשחק הערב לא היה פחות חשוב. מקבלים אותן הנקודות בכל ניצחון. יהיה משחק מעניין".

עומר אצילי , סאן מנחם , ניקיטה רוקאביצה , יובל אשכנזי | מאור אלקסלסי

דולב חזיזה שכבש ובישל סיפר עד כמה היה חשוב לנצח לפני משחק העונה: "היה חשוב לנו לנצח בחזרה מהפגרה בניגוד לפגרה הקודמת. יש משחק חשוב מאוד ברביעי ואנחנו מתכוננים בצורה הטובה ביותר שיש".

על הקושי נגד הצהובים בשנים האחרונות: "יש לנו מספיק ימים להתכונן, יש לנו מאמן מצוין שיכין אותנו בצורה הכי טובה שיש. אנחנו יודעים שעלינו לעשות את העבודה ונצטרך לקחת שלוש נקודות. כל העיניים יהיו על המשחק הזה".

על הדריבל הנפלא והבישול למנחם: "זה תרגיל שהמצאתי עם עצמי מאז שאני ילד ואני שמח שזה עובד, הלוואי שזה ימשיך ככה. ההטעיות האלה אולי נשמרו מהשכונה. שלא ייקחו לי את זה".

חזיזה חוגג עם מנחם |

בסכנין מנגד כעסו על קיום המשחק. ניסו אביטן תקף בסיום: "אני חושב שהמשחק הזה לא היה צריך להתקיים היום, התקבלה החלטה והופענו, עשינו את המקסימום. אין לי מילה רעה להגיד על השחקנים שלי שנלחמו. פגשנו קבוצה איכותית מאוד, ספגנו פעמיים מפנדלים. אני חושב שזה לא היה משחק של 3:0 על אף שמכבי חיפה גדולה עלינו".

למה לא היה צריך לקיים את המשחק בהתחשב בלו"ז הצפוף: "צריך להיות דין אחד לכולם. לא יכול להיות שיש קבוצות שהפסיקו להן את האימונים בזמן שיש נדבקי קורונה ולאחרים לא. אם היינו רוצים – יכולנו להגיד שיש שחקנים עם תסמינים אבל כיבדנו את ההחלטה והתייצבנו כמו ספורטאים. לטעמי זה לא היה הוגן ולא היה תקין. משחק של מכבי תל אביב בכדורסל ביטלו כי ליריבה היה שחקן חיובי. לנו היו תשעה או עשרה חיוביים".

על בירם כיאל שסיים את הבידוד ביום שישי בלילה ופתח בהרכב: "הגענו לפה במצב מאוד בעייתי וקיבלתי החלטה לתת לו לפתוח. השיקול היה לא לשרוף חילוף ולכן בחרתי לפתוח איתו וגם עם יאהב גנאיים".

ניסו אביטן , ברק בכר | מאור אלקסלסי
בירם כיאל , דולב חזיזה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי