התודות לסיסה: כך דומביה הגיע למכבי נתניה

אכזבה במכבי נתניה אחרי ה-3:1 מול האלופה. המאמן לשחקנים בחדר ההלבשה: "התעוררתם רק בדקות האחרונות". סיסה מחדרה ייעץ לדומביה להגיע: "נתניה עשתה עסקה מצוינת, דיברנו בשישי"

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

אכזבה גדולה במכבי נתניה לאחר ההפסד אמש (שבת) 3:1 למכבי ת"א. היהלומים קיוו להמשיך את המומנטום מהניצחון על בני סכנין לפני היציאה לפגרת הסגר הכפויה, אך נראו רע מהפתיחה ונתנו לצהובים לעשות ככל העולה על רוחם.

"התעוררתם רק בדקות האחרונות", אמר המאמן ריימונד אטוולד לשחקניו בחדר ההלבשה בסיום, כאשר במועדון הבהירו כי למרות התוצאות הפחות טובות לאחרונה, מעמדו של ההולנדי כלל אינו על הפרק. מי ששוב אכזב הוא הבלם אקינסולה אקיניימי, כאשר גם קליאן ואן דר קאפ רושם ירידה קלה ביכולת לאחרונה. בחלק ההתקפי, היהלומים התקשו להציג את היכולת הרגילה וכמעט ולא סיכנו את שערו של דניאל טננבאום.

"לא ככה רצינו לשוב מהפגרה. חזרנו לא טוב, אבל בפעם שעברה חזרנו טוב מהפגרה וסיימנו בצורה לא טובה. נקווה שהפעם ניקח את זה ונסיים את זה יותר טוב. נצטרך לתת פחות כבוד ליריבה, להיות יותר אגרסיביים, שיהיה לנו יותר ביטחון עם הכדור, רק כך זה ייראה אחרת", סיכם הקפטן אלמוג כהן ששב מפציעה בת למעלה מחודש.

אלמוג כהן | ברני ארדוב

בנתניה הודיעו אמש על סיכומו של הקשר הצעיר אבובאקר דומביה, ששיחק בליגה הפינית, כאשר במועדון עובדים על הוצאת ויזה לשחקן, על מנת שיוכל לנחות כמה שיותר מהר ולהצטרף לאימונים. על פי הנהלים, על המועדון להגיש בקשה מיוחדת ברגע שיש חוזה חתום (כמובן שגם סיכום חוזה תקף, כאשר החתימה תיערך לאחר בדיקות רפואיות), כאשר הבקשה נשלחת להתאחדות לכדורגל בתיאום עם משרד הבריאות. בכל אופן, בנתניה יטפלו כבר היום בנושא, כשגם סוכנו האיטלקי של השחקן מעורב.

מי שהמליץ לשחקן להגיע ואף שיתף פעולה עמו בנבחרת הצעירה של חוף השנהב הוא בלמה של הפועל חדרה, ג'ונתן סיסה: "דיברנו על כך ביום שישי" סיפר סיסה לספורט1. "שיחקנו ביחד בנבחרת הצעירה עד גיל 23. אבובאקר הוא שחקן טוב מאוד עם פוטנציאל רב, הוא שחקן שמשחק בשמאל אבל מגוון ויכול גם לשחק בצד השני ולחתוך לאמצע. הוא סקורר שכובש לא מעט שערים ויש לו גם שליטה טובה בכדור. אני חושב שנתניה עשתה עסקה מצוינת" .

בנושא אחר, השוער השני רז כרמי נעדר מהמשחק לאחר שחש רגישות בשריר ובקבוצה העדיפו שלא לסכנו. החלוץ רון אשכנזי עבר בסוף השבוע האחרון ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת ויחל כעת בשיקום בין מספר חודשים, כאשר הוא עתיד לחזור לכשירות בתחילת העונה הבאה.

אבובאקר דומביה | Omar Zoheiry/picture alliance via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי