אצילי זכה לעידוד, אבו פאני ורודריגס צפויים להיות כשירים למשחק העונה

במכבי חיפה מרוצים מהופעת הבכורה של הקשר ושמחו מהשער של רוקאביצה לפני המשחק נגד מכבי ת"א: "היה חשוב לנו שהוא יכבוש ולכן בעט את הפנדל". בקבוצה מאמינים שהשניים יערכו היום אימון מלא. רכש נוסף בינואר?

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שביעות רצון גדולה במכבי חיפה לאחר הניצחון אתמול (0:3) על בני סכנין במשחק החזרה מהפגרה הכפויה ורגע לפני משחק העונה נגד מכבי ת"א. בכרמל היה לא מעט חשש לפני המשחק שכן בפעם הקודמת הקבוצה חזרה מהפגרה בתורה רעה וכן בשל היעדרותם של שחקני ההרכב הקבועים – חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני.

אמנם אבו פאני לא היה יכול לשחק גם אם היה כשיר שכן הוא נעדר בשל צבירת צהובים, אך בקבוצה מקווים כי כבר היום שניהם יערכו אימון מלא וכך יוכלו לשחק ברביעי נגד האלופה. במועדון אופטימיים כי שניהם יהיו כשירים למשחק העונה ויעמדו לרשותו של ברק בכר. גם הבלם עופרי ארד שהרגיש כאבים ברגלו במהלך המשחק אתמול צפוי להיות כשיר.

בחזרה למשחק – לפני ההתמודדות הדגיש בכר בפני שחקניו שעליהם להיות ממוקדים רק במשחק נגד הקבוצה מהמגזר ולא לחשוב קדימה על מכבי ת"א. "היה לנו מאוד חשוב לחזור מהפגרה עם ניצחון כזה שנותן לנו הרבה ביטחון לקראת רביעי", אמרו בחיפה והוסיפו: "הפתיחה הייתה לא פשוטה אבל השחקנים היו סבלניים והשער הראשון היה משמעותי".

עומר אצילי , דולב חזיזה |

במועדון שיבחו לאחר המשחק את צמד הבלמים וכן את הקשר דולב חזיזה שנראה בכושר הטוב ביותר מבין שחקני החלק הקדמי. "אין ספק שהוא משתפר ממשחק למשחק והתחרות בחלק הקדמי עושה לו רק טוב", אמרו בקבוצה. עומר אצילי שהצטרף בקול תרועה רמה בינואר ולא הבריק בהופעת הבכורה שלו – זה לקרדיט מהצוות המקצועי שלא פעם ניסו לעודד אותו.

גם ניקיטה רוקאביצה שהבקיע בקלות מהנקודה הלבנה וכבש את שערו הראשון ב-2021 – זכה למחמאות ובקבוצה מקווים שמלך שערי הליגה (14 כיבושים) יצא לדרך חדשה לקראת מכבי ת"א. "היה חשוב לנו שהוא יכבוש ולכן הוא היה זה שבעט את הפנדל", הודו במועדון. רוקאביצה, כמו גם המגן סאן מנחם, יוזמן בקרוב לפגישה עם ראשי הקבוצה מהכרמל לקראת סוף השבוע או בתחילת השבוע הבא כדי לדון על הארכת חוזהו.

לאחר צירופו של אצילי, בחיפה לא פוסלים כי שחקן נוסף יצטרף עד תום מועד ההעברות אך זה יקרה רק אם ימצא שחקן שירשים את הצוות המקצועי ויעמוד בדרישות רשת הביטחון. במועדון מקווים למצוא מגן ימני אך גם אופציית חלוץ נוסף עדיין על הפרק.

בנושא אחר: מכבי חיפה עוקבת אחר התפתחויות בפרשת הנחת הרימון בפתח בית הוריו של אצילי ומחכה לסיום החקירה. לאחר שהבוקר נודע כי שני החשודים שנעצרו הם אוהדי הקבוצה, במועדון ממתינים לקבלת תמונה ברורה יותר. בכרמל מקווים שיימצאו האשמים והשחקן זוכה למלוא התמיכה.

ברק בכר | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי