קנאביס בכמויות: צפו במעצר של אוהדי חיפה, שחשודים בהנחת הרימון

תושבי ת"א ואשקלון נעצרו ע"י המשטרה בחשד להנחת הרימון בבית הוריו של אצילי בחולון. המועדון גינה. מעצר אחד מהם הוארך עד חמישי, השני עד שלישי. עו"ד כרמלי: "בקרוב ייחשפו פרטים קשים מאוד". צפו בתיעוד המעצר

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

כשבועיים לאחר הנחת רימון ההלם בבית הוריו של כדורגלן מכבי חיפה, עומר אצילי, משטרת ישראל אישרה כי היא עצרה היום (ראשון) לפנות בוקר שני חשודים אוהדי הקבוצה, אשר הובאו בהמשך לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בבקשה להאריך את מעצרם, בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה. מעצרו של אחד החשודים הוארך עד יום שלישי הקרוב, בעוד מעצרו של החשוד השני הוארך עד יום חמישי.

במכבי חיפה הגיבו למעצר: "מדובר באירוע פלילי חמור, אותו אנו כמובן מגנים בכל תוקף. אנו סומכים על משטרת ישראל, שעושה הכל מנת למצוא את האשמים ולהעמידם לדין".

המשטרה פתחה בחקירה לפני כשבועיים, עם קבלת תלונות בגין הטרדות, סחיטה באיומים ולבסוף הנחת רימון הלם סמוך לבית מגורים בחולון, כאשר מגוון העבירות בוצעו עפ"י החשד נגד בני משפחה אחת. בתוך כך, חוקרי מרחב איילון ניהלו חקירה מורכבת, תוך איסוף ממצאים שונים והפעלת אמצעים טכנולוגים מגוונים, שהביאו לחשיפת חשודים בביצוע העבירה.

קיימת הכרות מהעבר בין החשודים שנעצרו הבוקר לחשוד הראשון שנחקר בפרשה ושוחרר. מסתמן שלחשוד הראשון לפחות בשלב הזה אין קשר או מעורבות להנחת רימון ההלם בפתח בית הוריו של אצילי.

אוהד מכבי חיפה שנעצר | אבשלום ששוני
עומר אצילי | מכבי חיפה, האתר הרשמי

כאמור הבוקר, עצרה המשטרה שני חשודים נוספים – תושבי תל אביב ואשקלון  בשנות ה-20 וה-30 לחייהם, כאשר בביתו של אחד העצורים תפסה המשטרה גם מאות גרם של חומר החשוד כסם מסוג מריחואנה. מעבר לכך שני החשודים אוהדים את קבוצתו החדשה של אצילי – מכבי חיפה. קיימת הכרות מהעבר בין החשודים שנעצרו הבוקר לחשוד הראשון שנחקר בפרשה ושוחרר. מסתמן שלחשוד הראשון לפחות בשלב הזה אין קשר או מעורבות להנחת רימון ההלם בפתח בית הוריו של אצילי.

תגובת עו"ד עדי כרמלי: "אנחנו מלווים את התלונה מיומה הראשון והיינו בקשר רציף עם המשטרה לכל אורך החקירה, כבר בימים הראשונים הערכנו שהתיק יפוענח בזמן קצר וזאת לאור ראיות חזקות שנאספו. בימים הקרובים ייחשפו פרטים קשים מאוד על הקלות הבלתי נסבלת שבה הושגו ונוצלו אמל"ח כנגד הלקוחות שלי על מפתן ביתם תוך סיכון חיי אדם שלהם ושל אזרחים אחרים. אנו נמשיך ללוות את החקירה ולדרוש שימוצה הדין עם האחראים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי