יחזקאל עשוי לקבל זימון לנבחרת, תסכול באשדוד מההפסד הדרמטי

וילי רוטנשטיינר צפה מקרוב בחלוץ כובש שער נהדר ב-2:1 נגד מכבי פ"ת, החמישי שלו העונה. הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים ממשיכות לעקוב. בקבוצה כעסו על הבלמים, דאגה מאזולאי שמתקשה להתאושש מהפציעה

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס אשדוד של רן בן שמעון הובילה אתמול (שבת) 0:1 על מכבי פתח תקווה אך הפסידה 2:1 בתוספת הזמן כשספגה מליאל עבדה שער אכזרי. במועדון כועסים עד עכשיו על מה שקרה. הקבוצה מעיר הנמל רשמה העונה שמונה ניצחונות מול שישה הפסדים ורק פעם אחת סיימה בתיקו – הכי מעט מבין כל קבוצות הליגה. גורם בקבוצה אמר: "עשינו צעד גדול לאחור, משהו שלא מתאים ליכולת ולהתקדמות שהקבוצה הציגה בשבועות האחרונים". ביום רביעי תקווה הקבוצה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח בביתה את בני יהודה.

רן בן שמעון הסביר לאחר המשחק כי לדבריו מדובר במשחק שהיה "תיקו טהור". בסביבת הקבוצה הרגישו את העתיד לבוא: "לא היה מגן בצד ימין, אחד הבלמים נאלץ לסגור בכנף ואז עבדה נותר ללא כיסוי. זו טעות שלא מתאימה". שני הבלמים, טימותי אוואני וננאד סבטקוביץ', סבלו מיכולת חלשה והציגו אולי את משחקים הגרוע ביותר העונה. נציין כי בעקבות ההפסד ירדה אשדוד למקום הרביעי אם כי עדיין יש לה משחק חסר.

נקודת האור בקבוצה הייתה החלוץ שגיב יחזקאל שכבש שער יפה בתחילת המשחק, שער הליגה החמישי שלו העונה. הוא נמצא במעקב של מאמן הנבחרת, וילי רוטנשטיינר שצפה במשחק אמש ומתכנן להזמינו לסגל לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל בחודש מרץ.

רן בן שמעון | אודי צטיאט

בחלוץ מגלות עניין הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים אך ההחלטה בנושא מכירתו, בין אם לקבוצה בכירה בארץ ובין אם לאירופה – צריכה להתקבל יחד עם מכבי תל אביב שהעבירו אותו לקבוצה מעיר הנמל ללא תמורה. בנושא אחר, הקשר שלומי אזולאי סוחב פציעה ממשוכת ממנה הוא מתקשה להחלים. אתמול הוא עלה מהספסל לחצי שעה ולא הצליח לעזור לקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי