סוער בסכנין: נתק עם חיפה בגלל חוב, כיאל זעם, אוטין יישאר?

גורמים בסכנין יצאו למתקפה אחרי ההפסד לחיפה: "החלטה לא ספורטיבית, מבישה ומיותרת". הירוקים מונעים את מעברו של המגן השמאלי לרעננה, ולאסקס נפצע ועשוי לפספס את המשחק נגד ב"ש

(גודל טקסט)

שבוע סוער במיוחד עבר על בני סכנין, עוד לפני ההפסד 3:0 למכבי חיפה. כזכור, אחרי התפשטות נגיף הקורונה, במועדון ניסו לעשות הכל בכדי לדחות את המשחק מול מכבי חיפה, אך ללא הצלחה. איהב גנאים ובירם כיאל, שסיימו את תקופת הבידוד רק בלילה שבין שישי לשבת, פתחו בהרכב, ולטענת סכנין, זה מספר את כל הסיפור: "זה רק מראה כמה ההחלטה לקיים את המשחק הייתה לא ספורטיבית, מבישה ומיותרת". אמרו בסכנין והוסיפו. "במקרים אחרים דוחים משחקים על נדבק אחד, אז מה השתנה הפעם מטעם משרד הבריאות?"

הכוכב הגדול של המועדון, בירם כיאל, שהגיע לסמי עופר והפסיד לקבוצת נעוריו בפעם השנייה העונה, היה נראה עצבני לאורך המשחק ואף התעמת עם אחד מאנשי הצוות של הירוקים, אך זכה לגיבוי: "הוא הראה מחויבות יותר מכולם ורצה לסתום פיות לכל אלה שאמרו שסכנין תתפרק נגד חיפה".

אמש, למרבה ההפתעה, המגן השמאלי איקום אוטין ישב על ניסו אביטן למרות שכבר מזמן קיבל רשות לחפש קבוצה חדשה. המגן הצעיר סיכם את רוב תנאיו בהפועל רעננה מהלאומית, אך המעבר אליה נמנע ע"י הירוקים. לספורט1 נודע שבין הקבוצות שקיימו בעבר יחסים נפלאים, שורר היום נתק מוחלט בגלל החוב של סכנין על הקשר ג'אבר עטאא ולכן המגן יישאר בסכנין בינתיים.

מוחמד אבו יונס | מאור אלקסלסי

במועדון מקווים לשים את מכת החיסורים מאחוריהם בהקדם, כשאמש, הקשר סבסטיאן ולאסקס נפצע במהלך המשחק ועשוי לפספס את ההתמודדות עם הפועל באר שבע ביום חמישי. בסכנין ינסו להכשיר שחקנים החדשים כמו מופלח שלעאטה, שצפוי לקבל דקות משחק, במיוחד שהמגן מוחמד עותמאן עדיין נמצא בבידוד. גם החלוץ הג'מייקני דיין קלי, שעדיין לא נמצא בכושר משחק עשוי להיות בסגל במשחק הבא.

שחקן נוסף שכבר עזב את סכנין ועדיין היה אתמול בסגל הוא הבלם הצעיר נאסים אבו יונס. האחרון חתם ביום חמישי בהפועל כפר קנא מליגה א' אך בסכנין התנו את המעבר בכך שהבלם יעזוב רק לאחר חזרת כל השחקנים מהקורונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי