מבוכה בסכנין: "אין מספיק שחקנים". שלאעטה חתם, קלי נחת

מופלח שלאעטה | בני סכנין

במועדון ממשיכים להלין נגד ההחלטה לקיים כרגיל את המשחק נגד מכבי חיפה למרות מכת הקורונה (שבת, 19:55, ספורט4). כיאל, גנאים ועותמאן עשויים להיכלל בסגל. המגן הושאל ממכבי ת"א, החלוץ הג'מייקני הגיע לישראל

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בבני סכנין עדיין זוכרים היטב את התבוסה 7:0 למכבי נתניה בסיבוב הראשון, במשחק שהוגדר כ'משחק הקורונה'. מחר (שבת) הקבוצה תתמודד מול מכבי חיפה (החל מ-19:55, שידור ישיר בספורט4) כששוב היא היא מוכה מהנגיף, ובמועדון מקווים שהמשחק מול הירוקים יהיה שונה. רשימת הנדבקים בסכנין כוללת את בירם כיאל, עלי עותמאן, איהאב גנאים, אוסאמה חאלילה, חמודי חלאילה, נייג'ל האסלביינק, מוחמד עותמאן וגם סארי פלאח, אשר נמצא בכל מקרה בתהליך שיקום ולא היה אמור ליטול חלק במשחק מחר מול מוליכת הטבלה.

עטאא ג'אבר, שמורחק ולא יפגוש את האקסית מכבי חיפה, קיבל תשובה חיובית-גבולית לקורונה ויעבור בדיקת נוספת. עלי עותמאן, כיאל וגנאיים יסיימו את תקופת הבידוד היום בלילה, והשחקנים ישוחחו עם הצוות המקצועי ויחד הם יקבלו החלטה האם הם ייכללו בסגל על אף שלא התאמנו עם הקבוצה בעשרת הימים האחרונים.

מעבר להכנות למשחק מחר, בסכנין מנסים להתחזק והבוקר נחת בישראל החלוץ הג'מייקני דיין קלי, שמגיע מהליגה השניה בארצות הברית ואמור לחזק את החלק ההתקפי. שחקן נוסף שמצטרף הוא מופלח שלאעטה, שמגיע בהשאלה ממכבי תל אבי באחרי ששיחק בחצי העונה הראשונה בבית"ר תל אביב/בת ים.

עטאא ג'אבר | מאור אלקסלסי

בימים האחרונים השקיעו אנשי סכנין מאמץ רב כדי לדחות את המשחק מחר ואף טענו לחוסר ספורטיביות. בשלב זה משרד הבריאות אישר את קיום המשחק, שאמור להיערך מחר כמתוכנן. במועדון ממשיכים לכעוס ואמרו הבוקר: "זה פשוט מביך. יש לנו 14 שחקני שדה באימון ואין לנו אפילו מספיק שחקנים כדי שתהיה תחרות על ההרכב".

מבחינה מקצועית, המאמן ניסו אביטן ינסה למצוא פתרונות. בהגנה, נראה כי הפגיעה מינימלית, והקבוצה תעלה עם שלושה בלמים – חגי גולדנברג, יזן נסאר וחסן חיסלו. מארון גנטוס ואיהאב שאמי ישחקו כמגנים. עיקר הבעיה נמצאת במרכז השדה. בהתקפה צפויים לפתוח מוטי ברשצקי, סבסטיאן ולאסקס ומוטי מלכה.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מארון גנטוס, יזן נסאר, חסן חילו, חגי גולדנברג, איהאב שאמי, בהג'ת בשיר, דניאל טוויזר, סבסטיאן ולאסקס, מוטי ברשצקי, מוטי מלכה.

ניסו אביטן | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי