תצליח לשמור עליהם? מכבי ת"א הציעה לגלזר וליונתן כהן חוזה חדש

לספורט1 נודע כי האלפה נחושה להשאיר את שחקני הבית. הקשר קיבל הצעה לשנתיים נוספות עם סעיף יציאה לאירופה, לכוכב הוצע שדרוג משמעותי בשכר וחוזה לשלוש שנים נוספות. פרץ יעזוב בחינם?

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בזמן שמכבי תל אביב נערכת ל"משחק העונה" נגד מכבי חיפה, בו היא ככל הנראה תיאלץ להסתדר ללא הכוכבים הכי גדולים שלה, לספורט1 נודע היום (ראשון) כי האלופה הציעה לדן גלזר וליונתן כהן להאריך את החוזים שלהם במועדון. השניים, שגדלו במחלקת הנוער של המועדון ומהווים את העוגן של הקבוצה, מוזכרים כמועמדים לעזוב לחו"ל ובקריית שלום רוצים לשמור עליהם ככל הניתן.

לגלזר יש חוזה עד תום העונה הנוכחית עם אופציה לעונה נוספת ומכבי הציעה לקשר לחתום לשנתיים נוספות. כלומר עד קיץ 2024, כשלחוזה יוכנס סעיף שחרור בגובה 1.7 מיליון יורו. לכהן, שלאחרונה הוזכר כמועמד לאנדרלכט הבלגית ולשתי קבוצות מארה"ב, אמנם יש חוזה עד 2024, אך במועדון מבינים כי עליהם לשמור עליו מרוצה ולכן הציעו לו לחתום לשלוש שנים נוספות עם שדרוג משמעותי בשכרו.

הבוקר פורסם בספורט1 כי הבלם הוותיק איתן טיבי אמור לקבל בקרוב הצעה להאריך את חוזהו במכבי תל אביב בעונה נוספת. באשר לדור פרץ, שיהפוך החל מהקיץ לשחקן חופשי, גם הוא צפוי לקבל הצעה בקרוב. במועדון מעוניינים לשמור על הקשר, אשר נחשב לשחקן משמעותי ומוערך, אך מבינים כי העובדה שהוא יהפוך בתום העונה לשחקן חופשי עשויה לסייע לו למצוא קבוצה בחו"ל.

פרץ, שייעדר מול מכבי חיפה בגין צבירת כרטיסים צהובים, אמר אמש לאתר הרשמי של האלופה: "יהיה לי קשה לצפות בחברים שלי מהצד, אבל אני סומך עליהם ובטוח שהם יעשו את העבודה. היה קפוא במגרש אבל מה שחימם את הלב היה בעיקר ההופעה שלנו לאורך 75-80 דקות. באנו מוכנים, מחויבים ועשינו מה שהיינו צריכים לעשות. השער היה רק תוספת קטנה".

יונתן כהן, דור פרץ | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי