אופטימיות בחדרה: "ב"ש ללא ז'וסואה היא אחרת". אפריאט יפתח

במועדון מהשרון מקווים כי השינויים בפגרה יביאו לתוצאות חיוביות: "יכולים להוציא נקודות שיהיו חשובות במאבקי ההישרדות". מימר מתלבט האם לשחק עם שלושה בלמים, קשר הרכש מכפ"ס יפתח יחד עם גוזלן ואוסמאן

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

הפועל חדרה יצאה לפגרה הכפויה בתחושות קשות אחרי תבוסה 4:0 לבית"ר ירושלים. הקבוצה של שרון מימר שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה חיזקה את הסגל לאחרונה עם צירופם של עידו לוי, רז נחמיאס וכן יהב אפריאט ומוחמד אוסמן בתקווה לצאת לדרך חדשה. האחרון, אגב, מרשים את הצוות המקצועי ואף יפתח בהרכב כבר מחר.

מימר מתלבט לגבי המערך – ארבעה שחקני הגנה או שלושה בלמים, כאשר במקרה כזה עידו לוי יתגבר את מרכז ההגנה שיורכב גם מטל כחילה וג'ונתן סיסה. אוסמאן יפתח במרעז השדה לצדם של תמיר גלזר וגלעד אברמוב. מקסים פלקושצ'נקו, שלא שיחק מאז סוף נובמבר, לא יפתח. בחלק הקדמי נראה כי אפריאט יערוך הופעת בכורה לצד גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן. עבדאללה ג'אבר שנפצע בשבוע שעבר התאושש מהפציעה ויפתח גם הוא.

בסיבוב הקודם חדרה כבר הרגישה את הניצחון על מחזיקת הגביע אך ספגה בדקה האחרונה את ה-2:2. במועדון מכבדים את היריבה אך סבורים כי חסרונו של ז'וסואה, כוכב ב"ש, מהווה יתרון גדול עבורם. "ב"ש זו קבוצה אחרת ואנחנו יכולים להוציא נקודות שיהיו משמעותיות במאבקי ההישרדות בליגה", אמרו במועדון.

שרון מימר | מאור אלקסלסי

הרכב משוער: רובי לבקוביץ, דיא לבאבידי, טל כחילה, ג'ונתן סיסה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, גלעד אברמוב (עידו לוי), מוחמד אוסמאן, יהב אפריאט, גוסטבו מרמנטיני ושובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי