ארד בר: "אפשר להגיד שעבדה יצא קצת מפוקוס במשחקים האחרונים"

קשר מכבי פ"ת התייחס למעבר של הכוכב לדינמו קייב, שלא יצא לפועל, "היה רעש סביבו, אבל הוא חזר לעצמו וזה מה שחשוב". מטרות של הקבוצה: "אין באמת שאיפות, רק באים לנצח בכל משחק". המודל: "מעריץ את אינייסטה"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה חזרה מסגר הקורונה עם ניצחון 1:2 דרמטי נגד מ.ס. אשדוד, במשחק בו ליאל עבדה כבש שער ניצחון בתוספת הזמן וקטע רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון. קשר מכבי פ"ת, ארד בר, התראיין אמש (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM וסיפר על החודש שעבר על הקבוצה, כמו גם על הסאגה סביב מעברו של עבדה לדינמו קייב, שלא יצא בסופו של דבר לפועל.

האזינו לראיון המלא

"זה היה משחק מפתח בשבילנו. היינו ברצף לא טוב והיה חושב לשנות את האווירה בקבוצה ואת המומנטום" אמר בר. "היה רעש סביב ליאל בזמן האחרון ואפשר להגיד שהוא היה פחות חד במשחקים האחרונים ויצא מפוקוס, אבל הוא גם חזר לעצמו וכבש שער קריטי. וזה מה שחשוב בסוף".

"האם זו עונת מפנה בשבילי? זו בסך הכל העונה השנייה שלי בבוגרים והראשונה בליגת העל. מתחיל להשתלב יותר טוב ומרגיש יותר בטוח בליגה. הולך לנו טוב כקבוצה. אין למכבי פ"ת באמת שאיפות. בכל משחק פשוט אנחנו באים לנצח ולקחת עוד ועוד נקודות. רוצים רק להתקדם כקבוצה וגם אישית".

ארמנדו קופר, ארד בר
ארד בר חוגג עם ארמנדו קופר. "מתחיל להשתלב יותר טוב" |

"כמובן שאם נמצא את עצמנו לקראת סוף העונה הסדירה קרובים לפלייאוף העליון, ברור שנרצה להיות בו. מה המודל שלי? בתור ילד תמיד הערצתי את אינייסטה מברצלונה. צפיתי במשחקים שלו והוא באמת המודל שלי" סיכם בר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי