הפועל ב"ש לקראת שבוע קריטי: "אסור ששחקנים נוספים יידבקו"

רותם חטואל, לואי טאהא, מרואן קבהא | דני מרון

אחרי הידבקות חטואל ויוספי, 13 שחקנים שלא נמצאו חיוביים לקורונה נותרו בסגל של אבוקסיס למשחק נגד חדרה, אך ההתלבטות לגבי ז'וסואה ושחקני מפתח גדלה לקראת המפגשים מול מכבי ת"א. אופציית יחזקאל תיבדק בקיץ

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אימון הפועל באר שבע אתמול (ראשון) התנהל במתח מסוים וההכנות למשחק היום מול הפועל חדרה (החל מ-20:00, ישיר בספורט1) היו מעט שונות מהרגיל. כפי שפורסם בספורט1 אתמול, דרמה התחוללה לפני האימון כאשר שני שחקנים פיתחו תסמינים לקורונה ולא נטלו חלק באימון שהתקיים ובמקומו נשלחו לבדיקת קורונה, שחזרו חיוביות וכמובן שלחו את רותם חטואל ותומר יוספי לבידוד. הדבר העמיד את אבוקסיס בפני בעיה, כשגם כך מספר שחקני מפתח לא יעמדו לרשותו הערב.

13 שחקנים שעדיין לא נדבקו עברו אתמול את הבדיקה, אולם אף אחד מהם, למרבה המזל, לא נמצא חיובי. לאבוקסיס היו חששות רבים. ז'וסואה המורחק ייעדר, סלליך פצוע ואקולטסה היה בספק עד האימון אתמול. אתמול בערב, הוא חיכה בחשש לתוצאות עד שהגיעו. "היה כאן הרבה מאוד מתח, כי ידענו שחצי מהסגל כבר נדבק ויש שחקנים פצועים. אם היו יותר משלושה או ארבעה נדבקים, לא ברור איך היינו עולים למשחק מחר", אמרו אמש במועדון.

חטואל ויוספי, שנדבקו, לא תורגלו בהרכב שלשום, אולם הפציעה שספג אקולטסה הייתה אמורה להוביל אחד מהם להרכב. במועדון מדברים על כך שנושא הקורונה הפך העונה לשגרה. כמעט בכל משחק באר שבע צריכה להתמודד עם סכנה חדשה שמרחפת מעליה. היום, ז'וסואה וסלליך יראו את המשחק מהיציע, כשלאבוקסיס ישנה התלבטות גדולה לגבי הפורטוגלי. ביום חמישי מחכה לו סכנין, כשצהוב נוסף יגרום לו להיעדר מול מכבי תל אביב בגביע המדינה (ביום שני, לפני משחק הגביע, מחכה לו עוד מפגש מול האלופה בליגה). בבאר שבע נזהרים מאוד וביקשו מהשחקנים לנסות ולהימנע ככל האפשר ממגע עם אנשים אחרים לקראת המשחק. "אסור ששחקנים נוספים יידבקו השבוע, זה יכול להרוס את כל התכניות", אמר אחד השחקנים.

אקולטסה וז'וסואה. התלבטויות רבות לאבוקסיס | ברני ארדוב

במקביל, במועדון מנסים לעבוד גם על רכש. שמו של מתן חוזז שבית"ר ירושלים מחזרת אחריו עלה במועדון, אך שם לא בטוחים שמכבי תל אביב תשחרר אותו, בטח לקבוצה שמתחרה איתה בצמרת. במועדון בדקו שוב את אופציית שגיב יחזקאל שלא משוחרר ממ.ס אשדוד והאופציה הזאת תעלה שוב לקראת הקיץ, בניסיון לצרף אותו בחוזה ארוך טווח.

ברשימת הרכש נמצאים גם ג'ואל אבו חנא ושחקן כנף זר, אבל במועדון טוענים כי אף אחד מהם עדיין לא נמצא לקראת סיכום. "יש עוד חלון ארוך, בעיות עם זרים בתקופת קורונה. צריך להיות סבלניים", אמרו במועדון. המטרה היא לצרף שני שחקנים עד סיום החלון.

יחזקאל. אולי בקיץ | לירון מולדובן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי