טיבי וגלזר התאמנו, כהן לא. פשיץ' ערך אימון חלקי

ארבעת שחקני מכבי ת"א עדיין בספק למשחק העונה מול מכבי חיפה ברביעי. צפירת הרגעה: מלך שערי הקבוצה עבר MRI שגילתה כי הוא לא סובל מקרע בשריר הארבע ראשי. בסביבת השחקנים אמרו על שיתופם האפשרי: "סיכון"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב נכנסים ל-12 ימים קריטיים, במהלכם ייערכו שלושה משחקים שעשויים להכריע את גורל כול העונה בליגה ובגביע המדינה. ביום רביעי תגיע לאצטדיון בלומפילד מכבי חיפה ובשבוע הבא ייערכו שני משחקים ברצף באצטדיון טוטו טרנר נגד הפועל באר שבע, הראשון בליגה והשני בגביע המדינה – ימים קריטיים להמשך העונה.

המאמן פטריק ואן לוון נכנס לסדרת המשחקים כשלרשותו מספר שחקנים שאינם כשירים לחלוטין – דן גלזר, יונתן כהן, אלכסנדר פשיץ' ואיתן טיבי, כשגם כך מהמשחק נגד מכבי חיפה ייעדר דור פרץ שצבר חמישה כרטיסים צהובים. במכבי ת"א מטילים ספק באשר לשיתופם של הפצועים ובסביבת השחקנים אמרו: "חזרה מוקדמת מדי עשויה לגרום להיעדרות ממושכת".

באשר ליונתן כהן שנפצע בשבת נגד מכבי נתניה, כוכב הקבוצה עבר אתמול MRI ועל פי הפיענוח הוא אינו סובל מקרע בשריר הארבע ראשי, אולם עדיין חש כאבים באזור ולא השתתף באימון הערב. הכוכב זכה לטיפולים בתקווה שאלו יעזרו לו להתגבר על הכאבים ויאפשרו לו לקחת חלק באימון המסכם מחר, אז יקבעו הצוות המקצועי והמאמן אם לרשום אותו בסגל למשחק נגד מכבי חיפה ברביעי. כהן, כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, זכה לאחרונה להצעה להאריך את חוזהו בחמש שנים.

כהן. אין קרע, אבל הוא עדיין בספק גדול למשחק העונה | ברני ארדוב

בנוסף, הקשר הגרזן דן גלזר סוחב מזה זמן רב פציעה בשרירי הבטן וכלל לא שיחק מאז המשחק נגד בית"ר ירושלים בחודש שעבר, אבל טוען שהכאבים פחתו והערב הוא ערך אימון מלא. עם זאת, שיתופו של גלזר נגד מכבי חיפה עדיין מוטל בספק ובימים הקרובים יוחלט אם יש צורך בהליך כירורגי שישביתו לתקופה קצרה. כפי שפרסמנו כאן לראשונה, במכבי תל אביב מעריכים את גלזר והציעו לו חוזה לשלוש שנים נוספות, במטרה שיוותר בשלב זה על החלום האירופי – אלא אם תגיע קבוצה שתציע עבורו כ-1.7 מיליון יורו.

פצוע נוסף הוא אלכסנדר פשיץ', שסובל ממתיחה במפשעה – מסוג הפציעות שבהן חזרה מוקדמת מדי עלולה להחמיר משמעותית את המצב. רשימת הפצועים כוללת גם את הבלם איתן טיבי, שהתאמן הערב, אך גם כשירותו בסימן שאלה. טיבי זוכה אף הוא להערכה רבה העונה וצפוי בקרוב לקבל הצעה לחתום לעונה נוספת.

מי שהחלים ומתוכנן לשוב לסגל אחרי פציעה במפשעה הוא המגן מאור קנדיל ונראה כי להרכב ישובו דן ביטון ואלמוג אילון, בעקבות היעדרות פרץ המורחק ופציעת כהן ששיתופו מוטל בספק רב. בעמדת המגן הימני, שחר פיבן זוכה לעדיפות על אנדרה ג'ראלדש שעדיין לא נכנס לכושר משחק. בכל מקרה, במכבי תל אביב לא יסכנו שחקנים שקרובים להחלמה מלאה, שכן כאמור, בפתח ישנם גם שני המשחקים נגד הפועל באר שבע.

דן ביטון. יפתח במשחק העונה? | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי