בית"ר ירושלים והפועל באר שבע עוקבות אחרי מגן קריית שמונה

לספורט1 נודע כי זיו מורגן מעורר עניין אצל שני המועדונים, אך בקבוצה הצפונית לא מתכוונים לוותר עליו והציעו לו לחתום לשלוש שנים נוספות: "עושים מאמצים להשאירו". קהת עשוי לחזור להרכב מול חדרה

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה התאכזבו מההפסד לבית"ר ירושלים, שהגיע אחרי שני ניצחונות רצופים וינסו לתקן כבר ביום חמישי באצטדיון בנתניה מול הפועל חדרה. המאמן קובי רפואה צפה ב-2:0 לקבוצה מהבירה מהיציע בגלל הרחקה והוא כמובן ישוב לקווים. להרכב צפוי לחזור הקשר רועי קהת שעלה מהספסל במשחק האחרון בגין רגישות במפשעה.

באשר לחיזוק, בקריית שמונה מעוניינים לעבות את הסגל בהקדם ומקווים שרפואה יצליח לשכנע את הבעלים איזי שרצקי לצרף שני שחקנים, שאמורים לסייע לקבוצה להיאבק על המקום בפלייאוף העליון. במועדון הסבירו כי עומס המשחקים עד תום העונה מצריך סגל עמוק, כשיש חשש אמיתי משחיקה ומפציעות.

בקריית שמונה ינסו כמובן לשמור על הנכסים הקיימים בסגל, אלא שלספורט1 נודע הבוקר (שני) כי זיו מורגן זוכה למעקב מצד בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. המגן, שיכול לשחק במספר עמדות ולאחרונה הפך למנייה בטוחה בהרכב של רפואה, מחזיק בחוזה עד תום בעונה הבאה ולאחרונה קיבל מהמועדון הצעה להאריך את ההתקשרות בשלוש שנים נוספות. "זיו הוא שחקן נהדר ואנחנו עושים מאמצים להשאיר אותו איתנו גם בשנים הבאות", הבהירו במועדון.

סינטיהו סלליך, זיו מורגן | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי