בכפ"ס חגגו: "השתפרנו בכל הפרמטרים". אומו עזב

הקבוצה אגרה שבע נקודות מתוך תשע אפשריות תחת אלישע לוי. סיפוק אחרי ה-1:3 על בני יהודה: "היינו יכולים להבקיע חמישייה". הקשר עבר למכבי אחי נצרת, סולומון שהצטיין אתמול מכוון לאחת הגדולות

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אחרי חצי עונה לא ממש מוצלחת במדי הפועל כפר סבא, במהלכה הוא רשם 15 הופעות והבקיע שער אחד, מייקל אומו, הקשר השבדי ממוצא ניגרי, סיים היום (שני) את דרכו במועדון ועבר למכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית, במדיה הוא חתם עד תום העונה עם אופציה לעונה נוספת.

מייקל אומו
מייקל אומו | מכבי אחי נצרת

בתוך כך, רק לפני שלושה משחקים, בהפועל כפר סבא דיברו על סכנה מוחשית לרדת ליגה, כשמצב הקבוצה היה רע. אלא ששלושה מחזורים חלפו, המאמן אלישע לוי הגיע והקבוצה צברה שבע נקודות מתוך תשע אפשריות, כולל 1:3 מרשים אמש בבלומפילד נגד בני יהודה והקבוצה רחוקה רק שתי נקודות מהפלייאוף העליון.

מי שזכה למירב המחמאות הוא המגן השמאלי אביב סולומון, שממשיך לפרוח באצטדיון בלומפילד (שער שלישי שלו מתוך ארבעה בסך הכל בליגת העל) עם שער וחצי בישול לאחר פריצה אדירה באגף, כאשר במועדון מבינים שבעונה הבאה, סולומון, שמסיים את חוזהו, לא צפוי להישאר ומכוון לאחת הגדולות.

"הקבוצה השתפרה בכל הפרמטרים", אמרו במועדון, "אנחנו משחקים יותר טוב, יוצרים מצבים ועם קצת יותר חדות, היינו מנצחים אתמול 1:5. ניצחון על נתניה ברביעי ונוכל אולי גם גבוה יותר", הבהירו. מנגד, ולמרות הניצחונות, לוי עדיין רוצה לחזק את הקבוצה ולאחר שהמו"מ עם הקשר האלבני יאסיר אסאני הסתבך, למאמן מספר מועמדים לחיזוק החלק ההתקפי ובמועדון מאמינים שב-48 השעות הקרובות יחולו התפתחויות.

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | קובי אליהו

"אין כיף כמו לנצח. חיכינו למשחק הזה, בטח אחרי המומנטום שהיה לנו מהניצחון הקודם על מכבי פתח תקווה", סיכם בסיום המגן טום שלח. "התחלנו את המשחק פחות טוב, אבל ידענו מה אנחנו שווים והאמנו שננצח את המשחק מההתחלה. הכרטיס אדום עזר לנו, אבל הקבוצה היותר טובה ניצחה את המשחק".

על השיפור שחל בקבוצה תחת המאמן החדש, אמר שלח: "מאז שאלישע הגיע, הוא הביא איתו אנרגיות חדשות וחיבר את השחקנים יותר טוב. יש פה סגל טוב ואני חושב שהוא מפיק ממנו את המירב".

אלישע לוי | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי