אברמוב ופרימו התעמתו: "פעם היית נהג אוטובוס, היום אתה פרשן"

ברק אברמוב , משה פרימו | אודי צטיאט / 103FM

האזינו לעימות: הבעלים של בני יהודה עלה במפתיע לתכנית הספורט של 103FM כדי להגיב לאמירה של הפרשן: "אתה צריך להתבייש. הפרשנות שלך היא לא מקצועית"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

סוער בבני יהודה. אחרי ההפסד להפועל כפר סבא, וחשיפת דו"ח השיפוט של שניר לוי היום (שני), הגיעה תגובתו של ברק אברמוב. בתוכנית הספורט של 103FM, בהובלת הפרשנים רון קופמן ומשה פרימו, האחרון דיבר במהלך השידור על התקרית וכינה את אברמוב "הבעלים הגרוע בישראל" ואף טען ש"ההתנהלות שלו לא מתאימה לליגת העל".

הבעלים של בני יהודה שמע את הדברים וביקש להגיב, ויצר דרמה גדולה בשידור חי: "אני אשמח להבין איך אני הבעלים הכי כושל במדינת ישראל. בחמש שנים זכיתי בשני גביעים והגעתי פעמיים לפלייאוף העליון, יצרתי שחקנים לליגת העל ולליגות הבכירות בעולם, אז שיסביר לי 'הגאון' איך אני הבעלים הכי גרוע בליגת העל".

משה פרימו טען שהוא היחיד שהפך מנכ"ל למאמן, ועל כך אברמוב אמר: "לפי מה שידוע לי, אתה היית נהג אוטובוס, סיימת עם זה והפכת להיות פרשן בטלוויזיה ועיתונאי. הוא היה מנכ"ל, והיום הוא מאמן. מה הבעיה?"

קופמן נחלץ להגנתו ואמר: "ברק, תענה לו עניינית. אל תתחיל איתי, הוא לא פגע בעסקים שלך אל תפגע במקצועו". אברמוב הסתייג: "מה שניסיתי להסביר לו זה שאנשים משתנים בתפקידים. יכול להיות שהוא היה נהג אוטובוס ונהיה פרשן, ואדרי היה מנכ"ל והפך למאמן. הוא מגיע מהכדורגל. אם מחר אסי רחמים, מנכ"ל הפועל באר שבע, ואלונה תחליט שהוא מאמן, מישהו יסתכל על זה בעין עקומה? החיים דינמיים, ככה אני מיניתי את כפיר אדרי. הוא איש כדורגל, זכה בתארים ושיחק 25 שנים כדורגל, ואני בחרתי להוריד אותו לדשא. מה האבסורד? מה כואב לכם בזה?"

האזינו לעימות המלא

הקללות לשופט, ברקוביץ' ושועה: ברק אברמוב יורה לכל הכיוונים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי