ליואיץ' ואברמוב יעמדו לדין, נציג הבעלים קילל קשות את השופט

קשר בני יהודה והבעלים צפויים לספוג עונשים כבדים, שניר לוי ציין בדו"ח את הגידופים שספג מהם ומאלירן עובד. במועדון זועמים על הרחקת הקשר: "החלטה שיכולה להוריד אותנו ליגה". שמו של רוני לוי עלה, האוהדים מחו

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה עבדה קשה במהלך פגרת הסגר כדי להצליח לצאת מהמקום בו היא נמצאת בטבלה, והאווירה בסך הכל הייתה חיובית. אתמול (ראשון) הדברים השתנו ותסכול עצום עוטף את הקבוצה אחרי ההפסד 3:1 להפועל כפר סבא והאקס אלישע לוי, ובמועדון דיברו רק על דבר אחד – החלטתו הלא מוצדקת של השופט שניר לוי להרחיק את מתיאה ליואיץ'.

הצהוב השני שקיבל הסרבי (שרק חזר מעונש הרחקה) גרם לו ולעוד כמה אנשים בבני יהודה לצאת מהכלים. אפשר להבין את התסכול, שכן אחרי רצף משחקים כל כך רעים סוף סוף הקבוצה הייתה טובה בחצי השעה הראשונה והובילה 0:1, והאדום שינה לחלוטין את מאזן הכוחות על כר הדשא. ליואיץ', שרושם עד כה עונה מסויטת מבחינה אישית, זעם והשתולל, הטיח בקבוק על הרצפה ואף אחד לא הצליח להרגיע אותו. בעקבות ההתנהגות הזו, הוא עשוי להיות מורחק למספר משחקים אחרי שיעמוד לדין בהתאחדות ביום רביעי הקרוב. בדו"ח השופט נכתב כי ליואיץ' צעק לעברו: "F*ck you, all of you referee and your VAR".

חוץ מהקשר, ההתאחדות לכדורגל הודיעה כי גם ברק אברמוב יעמוד לדין. הבעלים רתח על שניר לוי, אשר ציין בדו"ח כי הבעלים ירד לכר הדשא עם השריקה למחצית וליווה אותו לחדר ההלבשה יחד עם נציגו אלירן עובד, כשהוא מביע את זעמו ואומר: "אתה מפרק מועדון של 20 מיליון ש"ח. תתבייש לך, אנחנו נרד ליגה. אתה מניאק, אתה ואבא שלך שני אפסים". יש לציין כי שניר לוי הוא בנו של שופט העבר, מאיר לוי.

עוד צוין בדו"ח כי אלירן עובד הטיח בשופט קללות קשות, תוך כדי שהוא ואברמוב חוסמים את כניסתו של לוי לחדר ההלבשה. על פי השופט, אלו הדברים ששמע מעובד: "אתה חתיכת אפס, יא בן ז*** יא מז***ן יא הומו מוצץ ז** אתה ואבא שלך".

מתיאה ליואיץ' זועם | קובי אליהו

"שניר גמר אותנו, זאת החלטה שיכולה להוריד אותנו ליגה", זעמו אצל הכתומים, שסופרים כבר שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון, נוגעים בקו האדום ומפנימים שהם עלולים להיגרר למאבקי ירידה העונה. "הכל הולך רע, באנו רעבים אבל כל פעם מחדש קורה משהו שמוריד לנו את כל האנרגיות", סיפר שחקן במועדון והוסיף: "לא מאשימים רק את השופט, אנחנו הבאנו את עצמנו למצב הזה, אבל זה בלתי נסלח במצב שלנו".

למרות הבעיות המקצועיות הקשות, לא נראה כרגע שיתמנה מאמן חדש והצוות המשולש של כפיר אדרי, יעקב אסייג ותמיר בן עמי ממשיך לעת עתה. לאחרונה נודע לספורט1 כי שמו של רוני לוי עלה על הפרק, אך לא נעשתה פנייה ואברמוב צריך לקבל החלטה האם הוא ינסה להביא מישהו חדש לקווים בכדי להציל את המצב. הבעלים מאמין שהקבוצה עוד תשתפר ותתאזן, ואם יחליט להחתים מאמן יהיה זה מאמן בכיר יחסית בשוק הישראלי, דוגמת רוני לוי.

בינתיים, אוהדי הקבוצה המשיכו במחאתם נגד הבעלים ברק אברמוב ותלו שלטים בשכונת התקווה: "דרוש רוכש לבני יהודה בדחיפות. חייבים להציל את הבית. כולם למלחמה מגיעים, בני יהודה של האוהדים". ב-2 בפברואר תיערך הפגנה, אשר על פי ארגון הוהדים אושרה על ידי המשטרה.

ביום רביעי מצפה לבני יהודה משחק לא פשוט בכלל באצטדיון הי"א מול מ.ס אשדוד, והיא תקווה להתאושש. לצערם של הכתומים, לא נראה שאחד מבין הפצועים שנעדרו אתמול (דן מורי, ניב זריהן, אליסון דוס סנטוס ועמית זנטי) יחזור לדשא. נוואנקו אוביורה ימשיך להיבחן בימים הקרובים, ובמקביל מתקיימות בדיקות על קשרים זרים נוספים. אלמוג בוזגלו, שערך אתמול בכורה מחודשת כשעלה כמחליף במחצית והיה טוב, צפוי לפתוח ברביעי.

רוני לוי
רוני לוי | באדיבות בית"ר ירושלים

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי