אבוקסיס: "ז'וסואה ברמה מעל הליגה, אבל הוא לא לבד"

למרות היכולת, המאמן היה מרוצה מהניצחון על חדרה: "למה אתם מצפים? אולי אתם חיים במקום אחר. כרגע שחקנים טובים לא רוצים להגיע". כחילה: "לא הופתעתי מהחולשה של ב"ש". מסתמן שוויטור סובל מחבלה בלבד

(גודל טקסט)

צפו בראיונות אחרי המשחק

הפועל באר שבע חזרה הערב לאצטדיון טוטו טרנר, עדיין ללא קהל, ועם מספר חיסורים בסגל, כולל של ז'וסואה המורחק, אך השיגה ניצחון חשוב על הפועל חדרה ביכולת לא מרשימה. מיגל ויטור, שנפצע ונאלץ להתחלף בדקה ה-61, ערך בדיקה ראשונית ממנה עלה כי מדובר בחבלה בברך ולא מפציעה קשה יותר. בדיקה נוספת תיערך מחר. לאחר המשחק, יוסי אבוקסיס לקח את הנקודות בשמחה, ולא כל כך אהב את הביקורות.

"אני חושב שהיה משחק מאוד קשה, במיוחד שחסרים כל כך הרבה שחקנים, אני שמח שאני יכול להתלונן אחרי ניצחון ולא אחרי הפסד, אבל יותר מדי שחקנים היו חסרים, בראשם ז'וסואה, ועוד שחקנים שיצאו באמצע כמו וארן ומיגל, המון המון שחקנים באמת היו חסרים, אבל זה ניצחון של אופי ואני שמח". אמר אבוקסיס אחרי המשחק והתייחס ליכולת המאכזבת: "אני לא יודע למה אתם מצפים? אולי אתם חיים במקום אחר, אני יודע מה אנחנו שווים בהרכב החזק שלנו, אבל עם הרבה הרבה חיסורים קשה לנו כמו לרוב הקבוצות".

התלות בז'וסואה: "אתם רואים שז'וסואה ברמה אחרת, אני לא אגיד את זה כל שבוע, אני מודאג מהרבה דברים פחות טובים. היו כמה דקות שעשינו דברים יוצא מן הכלל, במסירה האחרונה היינו פחות חכמים, ז'וסואה באמת ברמה אחרת, אבל מי שמשחק צריך לתת תוצרת. אנחנו יודעים את מקומנו ואנחנו צריכים להשתפר, אני לא אומר שלא, אבל זה ניצחון של אופי בהרכב נורא נורא חסר, על זה לא מסתכלים, סגל מאוד מאוד חסר ועדיין ניצחנו".

חיזוק בינואר? "בוא נעשה סדר – יש שחקנים טובים בקבוצה, ז'וסואה מעל כולם, אבל הוא לא לבד. לבד לא הגענו למקום השלישי, לבד לא זכינו בגביע המדינה, ז'וסואה הוא מעל הליגה הזאת בכלל, אבל יש פה עוד שחקנים טובים, טובים מאוד אפילו, אנחנו צריכים לשפר את היכולת ולשנות בינואר כדי להיות קבוצה טובה יותר, אנחנו מקווים שזה יקרה, עובדים על זה, כרגע כל מה שאנחנו רוצים לא יוצא. יש רצון מאוד גדול של כל המועדון לחזק את הקבוצה בשחקנים טובים, אבל ששחקנים טובים לא רוצים להגיע זה לא עוזר לנו"

החילוף של קלטינס: "מצב נייח, הוא הצטרף יפה, גם הוא וגם שבירו היו מעורבים ודוקא מעמדה של בלם הוא כבש. אני שמח בשבילו, הוא בחור שעובד קשה ומגיע לו".

יוסי אבוקסיס, מיגל ויטור | דני מרון

לאחר מכן דיבר כובש שער הניצחון, דוד קלטינס: "חזרנו לטרנר, חיכינו לזה, לקח קצת זמן אבל באמת כולנו חיכינו, זה אצטדיון ביתי מאוד ואני שמח שלקחנו את הנקודות".

עמדה מועדפת: "בקישור אני הכי אוהב לשחק ויודעים את זה, אבל איפה שנותנים לי אני שמח לשחק. אני תמיד נותן הכל, גם באימונים כדי להוכיח שמגיע לי לשחק. יש לנו מאמן שבוחר את ההחלטות הכי נכונות בשבילו, אני אמשיך לעבוד קשה בכל דקה על המגרש כדי להוכיח שמגיע לי".

היכולת החלשה: "באמת לא היה משחק טוב שלנו, כמובן ז'וסואה היה חסר וכולם יודעים כמה הוא חיוני. עם כל החיסורים והמחסור באימונים לא היה קל להרים את עצמנו, אבל אני שמח שניצחנו".

תלות בז'וסואה: "אני*לא אומר תלות, אבל המספרים מדברים בעד עצמם, הוא תורם לנו מאוד בשערים ובישולים, אנחנו קבוצה טובה גם בלעדיו, אבל אין ספק שהוא חשוב".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | דני מרון

מנגד, שרון מימר לא היה מרוצה מהתוצאה והאמין, אולי בצדק, שקבוצתו הייתה ראויה לניצחון: "אני חושב שאתם ממעיטים בערך של חדרה, גרמנו לבאר שבע להיראות לא טוב, עשינו משחק טוב והגענו ליותר מצבים, אבל כמו שאמרתי, גם במשחק הקודם הפסדנו בדקה ה-92, לפעמים מזל מכריע את המשחק. היינו צריכים להיות מרוכזים במצבים שלנו. כדור לא נכנס, ולמזלם כדור עף באוויר ונכנס, הרבה מזל ופחות תכנון. עשינו את מה שרצנו, הגענו להרבה מצבים, לפעמים אין מזל ולא מבקיעים".

המשך העונה של חדרה: "אמנם אנחנו במקום לא טוב בטבלה אבל אני חושב שיש פה שחקנים שהראו שהם טובים, יש פה חומר שחקנים לא פחות טוב מעשר קבוצות בליגה, רק שיתחבר המזל ונהיה במקום אחר"

טל כחילה, מרואן קבהא | דני מרון

בסיום דיבר טל כחילה, שחזר לליגת העל בהרכב של חדרה: "אני שמח לערוך בכורה ושקיבלתי צ'אנס, מבחינה קבוצתית אני מאוכזב, הראנו שחדרה קבוצה חזקה שיכולה לשלוט במשחקים, אני מאוכזב שהפסדנו, אבל זה הכדורגל. לא הופתעתי מהחולשה של באר שבע, עמדנו מצוין מבחינה הגנתית, עשינו הכל מדויק, חוסר ריכוז של שנייה וחצי וספגנו".

חזרה לבית"ר? "אני חושב שכרגע חדרה באמת קבוצה גדולה, יש פה שחקנים גדולים שהיו בקבוצות גדולות. השאיפה קודם כל להצליח עם חדרה ואחר כך לחשוב קדימה. התגעגעתי לליגה, לחום, למשפחה ולכדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי