אכזבה בחדרה: "אנחנו לוזרים". מימר יבצע שינויים, ארשיד עשוי לעזוב

במועדון התקשו לעכל את ההפסד 1:0 נגד גרסה חלשה של הפועל ב"ש: "איבדנו נקודות משמעותיות במאבקי ההישרדות". המאמן, שספג ביקורת על החילופים, צפוי לשלב את פלקוש'צנקו ואודה בהרכב לק"ש. אשדוד מעוניינת בחלוץ

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

פניהם של אנשי הפועל חדרה נפלו לאחר ההפסד 1:0 להפועל באר שבע אתמול (שני), שהיה השלישי ברציפות של הקבוצה. במועדון דיברו על כך שקיבלו את מחזיקת גביע המדינה באחד המשחקים החלשים שלה בשנים האחרונות, ובכל זאת יצאו ללא נקודות: "אנחנו לוזרים. הפסדנו נקודות משמעותיות במאבקי ההישרדות. לא יכול להיות שאנחנו מגיעים למצבים ולא כובשים, ומצד שני סופגים שער שטותי במצב נייח", אמרו במועדון. גם המאמן שרון מימר ספג ביקורת: "היה צריך לבצע חילופים התקפיים מוקדם יותר. היינו יכולים להכריע את המשחק לפני השער של באר שבע".

בחדרה מבינים כי לאור לוח המשחקים הצפוף אין זמן להתאבל, שכן ביום חמישי מחכה לקבוצה מפגש עם הפועל קריית שמונה. החבורה של מימר מדורגת מתחת לקו האדום ומבינה כי המשחק הקרוב קריטי במיוחד. המאמן צפוי לבצע מספר שינויים בהרכב, כאשר מי שצפויים לפתוח הם מקסים פלקושצ'נקו, שחזר לשחק אתמול אחרי חודשיים ונכנס כמחליף, והחלוץ מרשל אודה.

בינתיים, במועדון טרם החליטו האם לבצע רכש נוסף בחלון ההעברות הנוכחי ומתכוונים להכריע בעניין אחרי שני המחזורים הקרובים, כאשר היריבה של חדרה בשבוע הבא תהיה בני סכנין. מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא החלוץ כארם ארשיד, שהצטרף בתחילת החודש שעבר וכלל לא נרשם בסגל אתמול. ארשיד מעורר עניין במ.ס אשדוד ולא מן הנמנע שיסיים את דרכו בחדרה בקרוב.

"לוזרים". שחקני חדרה מאוכזבים | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי