משפטו של קונטה נפתח; מקורביו: "ראש בראש? רק בית"ר תפסיד"

חוגג דורש 200 אלף יורו תמורת הצרפתי, שהבהיר כי אם הקבוצה לא תתגמש הוא יחזור לארץ והמועדון ישלם את שכרו, תוך שהוא חותם בקבוצה אחרת לעונה הבאה. לקראת הפועל ת"א: רוטמן יפתח, התלבטות לגבי קריאף והאסלביינק

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בעוד שהעיניים נשואות למשחק הערב מול הפועל תל אביב (החל מ-19:55 בספורט1), בבית"ר ירושלים נמצאים בקשר עם סוכנו של אנטואן קונטה, בנוגע למשפט שייפתח היום בצרפת. כפי שפורסם כאן לראשונה, המגן עזב את ישראל ושוקל לא לחזור אם ימצא קבוצה חדשה. מקורות ביוון טוענים כי א.א.ק אתונה כבר הציעה לו חוזה לקיץ הבא, כדי שיוכל לחתום כשחקן חופשי וכך בית"ר לא תוכל לדרוש דמי העברה תמורתו.

בסביבתו של קונטה אמרו השבוע כי "אם הוא לא ימצא קבוצה בשבוע הקרוב, הוא יחזור לישראל ויסיים את העונה בבית"ר, בסיומה יעזוב. אם בית"ר תלך ראש בראש, היא רק תפסיד כסף כי הוא לא יילך לשום מקום. יש לו חוזה של 25 אלף יורו בחודש, מי יוותר על דבר כזה?".

בבית"ר דורשים לקבל פיצוי של 200 אלף יורו תמורתו, אבל במקרה שיישאר, היא תצטרך לשאת בעלות שכרו. גורמים במועדון בדקו בימים האחרונים אפשרות לפיה החוזה של קונטה יותר במקרה של הרשעה, אבל לא ברור מתי יינתן פסק דין ובמקרה כזה חוגג לא יוכל לקבל את דמי ההעברה שרצה.

אנטואן קונטה | מאור אלקסלסי

בית"ר ירושלים תשחק הערב מול הפועל תל אביב ודן איינבינדר, אבל לאור התפשטות הנגיף במועדון, היא לא תצליח לייצר סגל מלא. מיכאל אוחנה היה אמור לפתוח בהרכב אם יכול היה לשחק, אבל התוכניות השתנו. כזכור, אופיר קריאף לא נכח אתמול באימון מסיבות אישיות (שעת האימון הוחלפה והקשר הגיע לאימון אישי מוקדם יותר), אך עשוי לפתוח במקום תמיר עדי, כשבמקרה שיוחלט לא לפתוח איתו, עלי מוחמד ישחק כציר האחורי בקישור ושלום אדרי יפתח כשחקן הקדמי בשלישייה. כך או כך, קריאף יחזור לקבל דקות בקרוב גם לאור ההיעדרויות הרבות בקבוצה.

לירן רוטמן תורגל במקום עידן ורד וצפוי לפתוח בכל מקרה. גם מתאוסיניו (שוהה בברזיל) עוזיאל פרדו, סנטיאגו אוקמפוס ורועי פדידה לא בסגל. גם חלאופילו פלייטר תורגל אתמול לפרקים במקום עטר, שלא נמצא בכשירות מלאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי