ביש מזל: אלמוג בוזגלו נפצע ועלול להיעדר כחודש. דן מורי יחזור

דן מורי | אריאל שלום

הרכש החדש של בני יהודה היה אמור לערוך בכורה בהרכב מול אשדוד ברביעי, אך ככל הנראה שבר את הבוהן. הבלם התאושש מהפציעה ויעלה ב-11, ראנז'ל ישחק בחלק הקדמי. בן עמי: "אין תלונות על המחויבות של השחקנים"

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

הרוחות בבני יהודה עדיין סוערות מההפסד 3:1 להפועל כפר סבא ביום ראשון האחרון. מחר (רביעי) הקבוצה כבר תחזור לכר הדשא, כאשר תגיע לאצטדיון הי"א ותפגוש למשחק קשה במיוחד את מ.ס אשדוד המוכשרת של רן בן שמעון. ב-17:00, כשעתיים לפני שריקת הפתיחה, יעמדו לדין בהתאחדות לכדורגל הבעלים ברק אברמוב והקשר מתיאה ליואיץ', שכזכור, תקפו את השופט שניר לוי אחרי ששלף אדום לשחקן במשחק האחרון.

ליואיץ' הסרבי צפוי לספוג הרחקה לפחות למשחק אחד נוסף, כך שהוא אמור להיעדר מהמשחק מול הפועל חיפה ביום שני בשבוע הבא. ביום ראשון שאחריו (7 בפברואר), הכתומים שוב ישחקו מול הפועל חיפה בגביע, כאשר גם אותו הקשר עשוי למצוא את עצמו בחוץ. שחקן נוסף שנמצא בספק לשני המפגשים הללו הוא אלמוג בוזגלו.

בוזגלו היה אמור לערוך מחר הופעה ראשונה בהרכב אחרי שערך בכורה מחודשת במשחק האחרון כשנכנס כמחליף. לצערו של הקשר, הוא ככל הנראה שבר את הבוהן באימון, מה שאומר שהוא ייעדר כחודש אם אכן הדברים יאומתו על ידי הצוות הרפואי אחרי הצילום שיעבור. אם הבוהן נשברה, הוא לא ישחק מול האקסית, ותשובה וודאית תתקבל לאחר שיעבור צילום.

אסי בוזגלו, אלמוג בוזגלו, אורן יחזקאל |

מלבד ליואיץ' ובוזגלו, מחר ימשיכו להיעדר בבני יהודה גם ניב זריהן, עמית זנטי ואליסון דוס סנטוס. לעומתם, מי שיחזור יהיה דן מורי, הקפטן, שהיה בספק, אך התאושש מהפציעה אחרי כחודש של היעדרות ויפתח בהרכב. מישאל ראנז'ל תורגל בחלק הקדמי בכנף השמאלית (כפי שתופקד מול מכבי תל אביב), כאשר פדרו קמפוס באגף הימני.

"חייבים שלוש נקודות לא משנה איך, גם אם זה מפנדל בדקה הראשונה ובונקר עד הסוף, חייבים לנצח אין משהו אחר", אמר שחקן בקבוצה לקראת אשדוד והביע דריכות. בני יהודה ממוקמת כרגע במקום ה-11, שתי נקודות מעל הפועל חדרה שמתחת לקו האדום, והקבוצה משכונת התקווה לא ניצחה כבר משחקים רצופים.

תמיר בן עמי, האיש בעל תעודת הפרו בצוות המקצועי של בני יהודה, דיבר לקראת המשחק והתייחס להפסד האחרון לכפ"ס: "ההפסד לכפר סבא היה כואב במיוחד בגלל שבחצי השעה הראשונה, עד האדום שספגנו, הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. עלינו ליתרון מוקדם, שיחקנו כדורגל טוב, הגענו לעוד מצבים והכל עבד לפי תוכנית המשחק שלנו. אחרי ההרחקה המומנטום עבר לכפר סבא ולצערי זה הסתיים בהפסד. אנחנו כל הזמן לומדים ותמיד מנסים לתקן את הנקודות החלשות שלנו, אבל כן, אני עדיין יכול לדבר במונחים של שיפור ביכולת, כי בנוגע למחויבות ולרצון של השחקנים, אין לנו תלונות".

ראנז'ל. שוב יתופקד בחלק הקדמי | אריאל שלום

חסרונו של מתיאה ליואיץ': "ברור שבמצב הנוכחי שלנו כל שחקן שלא עומד לרשותנו מגדיל את כאב הראש. אנשים צריכים להבין שאנחנו משחקים כבר כמה חודשים בלי כמה מהשחקנים המרכזיים שלנו. אלה העובדות ולעולם לא נשתמש בחיסורים האלה כתירוצים. למשחק מול אשדוד נגיע עם סגל טוב, שיעשה את המקסימום בשביל להוציא תוצאה טובה".

המשחק מול אשדוד: "אין ספק שמחכה לנו משחק קשה, מול יריבה איכותית, אבל חשוב להבין שלמרות התוצאות הפחות טובות בתקופה האחרונה, אנחנו מאמינים בעצמנו וביכולת שלנו לנצח. מי שלא מגיע למשחק כדורגל בשביל לנצח, עדיף שלא יופיע. אנחנו מכבדים מאוד את מ.ס אשדוד והתכוננו אליה בהתאם. דבר אחד בטוח –  אנחנו לא נרים ידיים לפני המשחק".

הרכב משוער: עומר ניראון, אבישי כהן, תאמבי סגס, דן מורי, עוביידה חטאב, עמית כהן, יוסיף מוסא (סתיו פיניש), שי מזור, מישאל ראנז'ל, פדרו קמפוס, רועי בן שמעון.

יוסיף מוסא, תמיר בן עמי | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי