ווינר: עבדה העניק למכבי פ"ת 1:2 על הפועל חיפה בדקה ה-91

מהפך שני ברציפות לקבוצה של גיא לוזון, שחזרה מפיגור בסמי עופר והוכיחה שיש לה אופי בכמויות. בריבו וילד הפלא מחקו יתרון מוקדם של אגאדה. תורג'מן רשם בכורה מחודשת, משחק חמישי ללא ניצחון לסילבס

(גודל טקסט)

למכבי פתח תקווה יש אופי בכמויות. אחרי שהפכה וניצחה את אשדוד בסוף השבוע, הקבוצה של גיא לוזון חזרה גם הערב (רביעי) מפיגור ל-1:2 על הפועל חיפה בסמי עופר. וויליאם אגאדה העלה את המארחת ליתרון בנגיחה נפלאה (23), אך תאי בריבו (84) וליאל עבדה (91), מי אם לא הוא, סידרו לאורחת מהפך דרמטי שני ברציפות ואת המקום השלישי בטבלת ליגת העל. זו הפעם רביעית ברציפות שהמלאבסים משיגים ניצחון בזכות שער בתוספת הזמן. ווינרים, אין מילה אחרת.

צפו בתגובות

חיפה הייתה טובה יותר במחצית הראשונה וכאמור עלתה ליתרון משער יפה של אגאדה לאחר עבודת הכנה של חנן ממן, אך לא השכילה להגדיל את היתרון ושילמה על כך ביוקר במחצית השנייה, בה פתח תקווה הייתה טובה בהרבה. אלון תורג'מן ערך בכורה מחודשת לא רעה באדום, אבל מצא רק את הקורה והוחלף (70). שש דקות לסיום בריבו איזן בבעיטה מדויקת לאחר כדור עומק מצוין של ארמנדו קופר ובתוספת הזמן עבדה הכריע עם טיל למשקוף ופנימה. וואו!

בעקבות הניצחון, שכאמור היה השני שלה ברציפות, מכבי פתח תקווה חזרה זמנית למקום השלישי על חשבון הפועל באר שבע וביום שבת היא תקווה להמשיך את המומנטום החיובי שלה במשחק בית מסקרן מול בית"ר ירושלים. מן העבר השני, הפועל חיפה עדיין ללא ניצחון בסיבוב השני והיא עם הפנים למטה. סילבס וחניכיו רשמו משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והם יקוו לצאת לדרך חדשה ביום שני, במשחק על שש נקודות מול בני יהודה מהתחתית.

גיא לוזון חוגג בסיום | אדריאן הרבשטיין
גיא לוזון חוגג | אדריאן הרבשטיין
אלון תורג'מן | מאור אלקסלסי
וויליאם אגאדה | מאור אלקסלסי
והבה, תורג'מן, גורפינקל, ברסקי, אינברום
MAOR1133 | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי