בית"ר ירושלים בוחנת אפשרות להודיע על התרת חוזהו של קונטה

אחרי שנשלח לכלא, בסביבתו של השחקן טוענים כי יערערו: "העונש אינו מידתי". היועצים המשפטיים של המועדון עשויים לטעון כי לא יוכל לכבד את החוזה ולכן ההסכם בטל. השחקן שואף לחזור לישראל עד הערעור

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אנטואן קונטה ייכנס לכלא – כך קבע בית המשפט בריימס אתמול (שלישי). המגן הצרפתי נענש בשנת מאסר בפועל ובשנתיים נוספות על תנאי, ידיעה שבבית"ר ירושלים קיבלו בהלם.

מערכת היחסים בין הצדדים הייתה מתוחה מאוד לאחרונה, אבל אף אחד במועדון לא האמין שפסד הדין יינתן בשלב מוקדם יחסית עם קביעה נחרצת כל כך. השופט קבע בדיון כי קונטה השאיר את הנער המותקף, שהיה עד לוויכוח שלו עם אשתו, עם נזק לגולגולת, דימום מוחי ו-23% נכות.

"נפגעתי ביד שמאל, אני כבר לא יכול לנגן בפסנתר כמו פעם בזמן שהוא ממשיך לשחק כדורגל. הוא לא באמת נענש", טען בין השאר הנער, בעוד שהמגן הצטער על מעשיו, אך הכחיש בבית המשפט כי נהג בפראות ושמר על השתיקה כשנשאל מדוע הגיב באלימות, כך לפי תמליל חדש שפורסם בצרפת.

בעקבות ההתפתחויות הללו וכפי שפורסם כאן אתמול, בבית"ר ירושלים שוקלים להודיע על התרת החוזה של השחקן. הסיבה: קונטה אמור להיכנס לכלא ולא יוכל לממש את החוזה בקבוצה. בסביבתו של קונטה סיפרו הלילה שהוא מתכוון לערער. "העונש לא מוצדק ולא מידתי", אמרו. למרות הבדיקה שעורכת בית"ר, השחקן הודיע כי בכוונתו לחזור לישראל עד הערעור שעשוי לקחת זמן.

בבית"ר מבינים כי הסיכוי שיחתום בקבוצה אחרת לפני הערעור נמוך ולכן השחקן עשוי להודיע על חזרתו לסגל עד תום החוזה. כזכור, סוכנו של השחקן טען הלילה "קונטה יערער על העונש, ייקח עוד כמה חודשים עד שיתקיים דיון נוסף. ברגע שיתאפשר לו הוא יחזור לישראל".

היועצים המשפטיים של המועדון החלה לבחון הלילה את ההשלכות המשפטיות וייתכן שבקרוב מאוד יודיעו על פרידה, אם הדבר יתאפשר כמובן. מבית"ר נמסר: "אנחנו נלמד את פסק הדין של אנטואן קונטה ואת המשמעויות הנגזרות מכך ונגיב באופן מסודר". משה חוגג דרש 200 אלף יורו על הבלם, אך אם החוזה יותר הוא יוכל לחסוך 25 אלף יורו נטו בחודש, לא כולל הוצאות נלוות.

אנטואן קונטה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי