אם יפסיד לקריית שמונה: מימר עלול לסיים את דרכו בהפועל חדרה

שרון מימר | דני מרון

המשחק בחמישי הפך לקריטי בנוגע להמשך העסקתו של המאמן: "לפעמים יש דברים שמחייבים זעזוע". קורצקי, תורג'מן וחיים מועמדים לתפקיד. עידו לוי יערוך בכורה, פלקושצ'נקו צפוי לחזור להרכב וגם אודה בתמונת ה-11

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ראשי הפועל חדרה הביעו אכזבה גדולה מההפסד 1:0 להפועל באר שבע ביום שני האחרון. הקבוצה מדורגת מתחת לקו האדום, במקום ה-13, וככל שחולפים המחזורים במועדון מבינים שלמרות יכולת טובה וחוסר מזל – מה שהכי חשוב כרגע זה להשיג כמה שיותר ניצחונות ונקודות לפני שהעונה תברח. על כן, המשחק הקרוב מול קריית שמונה, שייערך מחר (חמישי), סומן כקריטי.

הוא קריטי גם בשביל המשך העונה, וגם קריטי בנוגע לעתידו של שרון מימר. המאמן זוכה להערכה במועדון ואצל היועץ המקצועי אורן גולן, אך הפסד נוסף עלול להביא לסיום דרכו בקבוצה. "אין ספק בכלל שאנחנו סובלים מחוסר מזל ומימר עושה את המקסימום, אבל כרגע זה לא מספיק ולפעמים זה מחייב זעזוע", אמר גורם בכיר בחדרה.

מתחת לפני השטח, במועדון כבר העלו שמות של מועמדים להחליף את מימר במידה שהמאמן אכן ייסים את דרכו. השמות הבולטים הם מנחם קורצקי, עמיר תורג'מן ואופיר חיים. האחרון, אגב, ממתין בשלב זה שכן הוא עשוי להתמנות למאמן נבחרת הנוער של ישראל, ולכן לא צפוי להגיע לחדרה.

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

בינתיים, מימר והקבוצה מתכוננים למשחק הביתי מול ק"ש מחר, ומסתמנים מספר שינויים בהרכב. ג'ונתן סיסה ירצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים וייעדר, ומי שיחליפו יהיה עידו לוי, אשר יערוך הופעת בכורה ויפתח במרכז ההגנה לצדו של טל כחילה. בקישור, מקסים פלקושצ'נקו צפוי לחזור להרכב על חשבונו של גלעד אברמוב ובהתקפה מרשל אודה עשוי לחזור ל-11 במקומו של יהב אפריאט.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, טל כחילה, עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, מוחמד אוסמן, מקסים פלקושצ'נקו, גוסטבו מרמנטיני, שובל גוזלן.

מקסים פלקושצ'נקו | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי