סכנין הגישה לריאן הצעה משודרגת, הקשר יחליט אם לשוב לישראל

הקושי למצוא שחקנים זרים טובים שמוכנים להגיע הוביל את ראשי המועדון לנסות להחזיר את הקשר מטורקיה. ולאסקס בספק לב"ש לב"ש, האסלביינק וחלאילה ישובו לסגל (חמישי, 20:00 בספורט3)

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בני סכנין עברה שבועיים סוערים בעקבות התפרצות נגיף הקורונה וגם בטבלה מצבה קשה מאוד והיא רק נקודה מעל שתי האחרונות בעקבות ניצחונה של הפועל תל אביב על בית"ר ירושלים אמש, אבל מחר היא תארח את הפועל ב"ש (חמישי, החל מ-20:00 בספורט3) והיא חייבת לשים את כל הצרות מאחור.

המאמן ניסו אביטן מכבד את הפועל ב"ש, אבל יודע שגם העובדה שקבוצתו פוגשת קבוצת צמרת לא מאפשרת לו ולשחקניו למעוד פעם נוספת: "אנחנו צריכים לקחת כמה שיותר נקודות ולחזור לנצח וכל שחקן שמקבל הזדמנות צריך להוכיח את עצמו", אמר להם.

אט אט מקבל אביטן שחקנים בחזרה לסגל ומעבר לשובם של איהאב גנאים, בירם כיאל ועלי עותמאן שכבר שותפו בשבת מול מכבי חיפה, אתמול גם נייג'ל האסבליינק ואוסאמה חלאילה חזרו לאימונים ולקראת המשחק תתקבל החלטה על מידת כשירותם ואם לשתפם. גם לאחר האימון המסכם, אביטן טרם החליט אם להעמיד מערך של שלושה בלמים או לעבות את מרכז השדה, כשבנוסף הוא מתלבט בין עלי עותמאן ולמופלח שלעאטה בעמדת המגן הימני. האחרון, שחתם לפני חמישה ימים, עדיין לא עבר בבקרה אך בסכנין מקווים כי מחר זה יקרה והשחקן שהגיע מבית"ר תל אביב/בת ים יעמוד לרשות המאמן. ג'אבר עטאא סיים לרצות עונש השעיה בגין צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואמור לשוב להרכב, בעוד סבסטיאן ולאסקס שנפצע בשבת ייעדר ככל הנראה.

כיאל והאסלביינק. משחק קריטי לסכנין | מאור אלקסלסי

ליתר ביטחון, אתמול עברו מספר שחקנים בדיקת קורונה נוספת כדי לשלול נדבקים חדשים. "לא נשאר לנו כבר מי שיידבק", גיחך אחד מהם. 

מעבר לכך ולקראת השבועיים האחרונים של חלון ההעברות, בסכנין מתקשים למצוא שחקנים זרים לשביעות רצונם ועל כן במועדון החליטו להגדיל את ההצעה לאיסמעיל ריאן. הקשר, שגם בקיץ היה מועמד והעדיף לעזוב לליגת המשנה הטורקית, יחליט בקרוב אם לשוב לישראל כבר עכשיו.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן (מופלח שלעאטה), ייזן נסאר, חגי גולדנברג, איהאב שאמי, איהאב גנאים, עטאא ג'אבר (מרון גנטוס), בירם כיאל, מוטי ברשצקי, נייג'ל האסבליינק, אוסאמה חלאילה.

איסמעיל ריאן , אדם קידן | אדאנספור

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי