הפועל באר שבע רוצה את חוזז, מכבי תל אביב הציבה תג מחיר: מיליון יורו

מתן חוזז | דני מרון

הערכה: האלופה לא רוצה לשחרר את השחקן ליריבה לצמרת וייתכן שיעבור בהשאלה לבית"ר. עקב חוסר בטיסות וסגירת נתב"ג, מועמדים זרים לא יכלו להגיע לישראל. קבהא בספק לשני, טאהא ישוב להרכב. התלבטות לגבי ז'וסואה

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע רוצה להתחזק בשחקן כנף איכותי בחלון ההעברות הנוכחי, אבל לצוות המקצועי יש בעיה: מספר זרים שהוזכרו כמועמדים בימים האחרונים וקיבלו את האור הירוק של יוסי אבוקסיס, לא יכולים לנחות בישראל בעקבות סגירת נתב"ג וסירבו להגיע לארץ. "אתה מגיע למצב שבו יש לך ארבעה או חמישה מועמדים והראשונים ברשימה לא יכולים להתקדם איתנו כי אין טיסות כרגע לארץ. בסוף, יכול להיות מצב שבו נצטרך להתפשר", אמרו בקבוצה.

כך למשל, שני שחקנים שהיו ברשימות של המועדון, חתמו בימים האחרונים בליגה הטורקית. צוות הסקאוטינג ואבוקסיס לא ממהרים. הם לא רוצים להתפשר ולקחת שחקנים עם רזומה שלא יוכל לשדרג את הקבוצה, אבל מצד שני יודעים שללא חיזוק לקבוצה יהיה קשה להגיע לליגה האיזורית. אבוקסיס העביר מסר כי הוא רוצה גם שחקן למרכז השדה. אופציות ישראליות שנבדקו לאחרונה ירדו מהפרק בשל חוסר רצון של הקבוצות לשחרר שחקנים בתקופת קורונה.

באר שבע פנתה לסוכנו של מתן חוזז, אבי נמני. במכבי תל אביב העבירו מסר כי הם דורשים סכומים גבוהים, כמיליון יורו, תמורת מכירה של השחקן, ובמועדון הבינו שייתכן שהם לא רוצים לשחרר את השחקן ליריבה לצמרת. ייתכן שחוזז יעבור בהשאלה לבית"ר, שלא מתחרה איתה בצמרת הגבוהה. הסירוב לשחרר שחקנים ישראלים בכירים הוא הסיבה שבגללה באר שבע עוקבת אחר שגיב יחזקאל לקיץ הקרוב, ולא לינואר הנוכחי. כפי שכבר פרסמנו, גם ג'ואל אבו חנא נמצא במעקב.

יוסי אבוקסיס | דני מרון

בנושא אחר, בבדיקה שערך מרואן קבהא התברר כי הוא סובל משטף דם וככל הנראה ממתיחה בשריר. הוא לא ייטול חלק במשחק מחר (חמישי) מול בני סכנין (החל מ-20:00, שידור ישיר בספורט3), אבל עשוי להיות בסגל מול מכבי תל אביב.

באר שבע תנסה לנצח סכנין ולהישאר חזק בתמונת הצמרת. ליוסי אבוקסיס יש גם הפעם נעדרים. שני שחקנים, תומר יוספי ורותם חטואל, חולים בקורונה. בנוסף לקבהא גם סינטיהו סלליך פצוע, אבל מי שחוזר אחרי הרחקה הוא ז'וסואה, שינסה להימנע מכרטיס צהוב חמישי אשר יגרום לו להחמיץ את משחק הגביע בשבוע הבא. אבוקסיס מתלבט אם לתת לו את חולצת ההרכב. בשל האכזבה מג'ונתן אגודלו, איתמר שבירו תורגל לסירוגין בחוד. מריאנו בריירו יפתח כנראה לצד לואי טאהא, כשבמועדון מעדיפים לא לקחת סיכון עם מיגל ויטור ולאפשר לו מנוחה.

הרכב משוער: אוהד לויטה, אור דדיה, לואי טאהא, מריאנו בריירו, שון גולדברג, דוד קלטינס, איליי מדמון (ז'וסואה), מרסלו מלי (ז'וסואה), רמזי ספורי, אלטון אקולטסה, איתמר שבירו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי